Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Claus Nielsen
Forfatter: 
Dato:  17-02-2015 12:41

Hej :)

jeg har kigget lidt efter en dygtig underviser og kan se Claus Nielsen kører i mit område, nogen der har erfaringer med ham? :)

gode som dårlige modtages.

God dag derude :)

0
1
Svar på denne tråd

Claus Nielsen
Forfatter: 
Dato:  18-02-2015 10:09

Jeg har redet ved Claus i rigtig mange år da jeg var yngre, og han er den der har uddannet mig mest som rytter. På mine tidligere heste (vallaker) fungerede hans undervisning rigtig godt og jeg var glad for at ride hos ham..

jeg holdte pause med ridningen fra 2008-2012, og da jeg i 2012 købte en 3 års hoppe begyndte jeg at ride ved ham igen. Det fungerede dog slet ikke. Min nye hest er ultra følsom, og hun er ikke typen hvor man kan tage hårdt i tøjlen for at få hende til at høre efter. Min unghest var rigtig god til at stå korrekt i nakken og gå i et friskt tempo, og selvom det så fint ud, havde hesten jo slet ikke lært de helt grundlæggende ting som halvparade og overgange. Og det havde Claus slet ikke fokus på. Hesten gik rundt og så fin ud, og så var han glad.

Så Claus kan være er fint bud alt afhængigt af hvilken hest du har. Han er ikke god til de helt unge, da han ikke har fokus på grundridning, og følsomme heste som min tror jeg heller ikke han dur til.

- Louise med dressurmussen Lo'moone!

6
0
Svar på denne tråd

ingen ridning uden grundridning
Forfatter: 
Dato:  20-02-2015 21:51

Hej

En underviser der ikke har fokus på grundridningen, der ville jeg ikke ride undervisning!

Er det den claus nielsen der har været ansat på grundforløbet i malling for år tilbage?

Hilsner fra Joan

0
0
Svar på denne tråd

ingen ridning uden grundridning
Forfatter: 
Dato:  20-02-2015 21:52

Hej

En underviser der ikke har fokus på grundridningen, der ville jeg ikke ride undervisning!

Er det den claus nielsen der har været ansat på grundforløbet i malling for år tilbage?

Hilsner fra Joan

0
0
Svar på denne tråd

Til Joan
Forfatter: 
Dato:  20-02-2015 23:43

Joan: Ja det er ham :)

- Louise med dressurmussen Lo'moone!

0
1
Svar på denne tråd

hejsa hejsa
Forfatter: 
Dato:  20-02-2015 23:54

Hej Louise

Jeg viste ikke han underviste mere.

Jeg håber du får en god og brugbar undervisning. held og lykke med det

Hilsner fra Joan

0
0
Svar på denne tråd

tralalalulalej
Forfatter: 
Dato:  22-02-2015 14:16

Hej :)

tak for dine erfaringer, han lyder ikke som en underviser for mig, jeg går meget op i grundridning, halve parader og sædet, og det lyder ikke til han gør det, så jeg kigger videre :)

hav en dejlig søndag :)

2
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  22-02-2015 14:20

Håber du finder en god underviser.

Også god søndag til dig

Hilsner fra Joan

0
0
Svar på denne tråd

Claus Nielsen
Forfatter: 
Dato:  23-02-2015 12:04

Hejsa

Jeg har aldrig selv redet undervisning ved Claus, men har set ham undervise en rytter på det sted, jeg er opstaldet.

Og puha ikke et kønt syn i mine øjne. Glidetøjle på praktisk talt hver gang. Stresset hest. Ingen muskler. Ingen grundridning.

En situation husker jeg specielt. Hesten ville ikke gå frem i galop, som ejeren gerne ville, så hun rev tøjlen og bad den bakke.. Så råbte Claus: Ja, så bakker du den herfra og til Rom, til den fatter, hvem der bestemmer.

En anden gang ruskede ejeren helt vildt i tøjlen, da hun mente, at det ville få den til at acceptere hende , og Claus sagde, at så kan den lære det.

Så han får ikke mine anbefaliger

Venlig hilsen Pia

2
1
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider