Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Hauptner 2000 electric
Forfatter: 
Dato:  05-12-2014 10:29

Hej med jer,

Jeg har været så heldig at finde et, hvad jeg tror, kanon godt tilbud på en meget lidt brugt Hauptner 2000 klipper. Jeg har købt klipperen igår, men da jeg aldrig har klippet selv før eller har den store erfaring med denne klipper, vil jeg blive glad hvis I vil dele jeres erfaring med mig. Er der noget jeg skal være særlig opmærksom på? Gode steder at få lavet service på maskinen? Gode steder at få slebet skær osv

Mvh Tine

0
0
Svar på denne tråd

klipper
Forfatter: 
Dato:  05-12-2014 16:31

Jeg en hauptner og er rigtig glad for den. Har klippet 15-25 heste med den de sidste 3-4 år og den fungere upåklageligt..

Husk (som med alle andre klippere) at smøre den ofte og at rense den efter brug.

Jeg har både fine og grove skær (antal takker, jo flere, jo finere)Og min erfaring er at til ponyer og tunge racer skal de grove bruges.

Ellers er det vist bare at klippe løs :)

Selv sender jeg skærene til slibing ved ETR Service i ringe men du hvor du vægler er nok underordnet.

Service og reperation har jeg heldigvis ikke haft brug for ;)

Mvh Stinne c",)

Amerigo Classic dressursadel sælges.

Kontakt for mere info.

At ville skaber evnen til at kunne.....

0
0
Svar på denne tråd

Hauptner
Forfatter: 
Dato:  12-12-2014 22:46

Har også en Hauptner Electric 2000 og er meget glad for den. Du skal sørge for, at smøre den hvert 10 min. Jeg slukker den ikke imens, men giver den olie over skærene og i hullet. Husk det skal være syrefri olie. Der hvor der sidder udluftning, skal du hele tiden være obs på at holde fri for hestehår, så maskinen kan komme af med varmen. Gitterne skal jævnligt skrues af og renses, ellers brænder maskinen sammen(skete for min sidste klipper) ellers den bedste maskine jeg har haft i hænderne.

Hesteklipning på Bornholm tilbydes. Skriv en Besked.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider