Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Behandlere i Århus?
Forfatter: 
Dato:  26-09-2014 15:23

Jeg skal ha fundet en behandler til min lille pony. Hun er mega stiv i bagparten og kan ikke riktig bruge bagbenene.

 

Men, det skal være en der er rolig. Ikke noget med at være for voldsom, rykke i hesten, presse for hårdt i musklerne. Hun reagerer meget dårlig på det, vi har forsøgt, og begge gange var hun så halt hun kunne knap nok gå i 2-3 uger efterfølgende. To forskellige behandlere.

 

Hun har reagert meget godt på akupunktur og kraniosakralterapi.

Ved I om nogen i nærheden af Århus?


"If a horse can do it, an Appaloosa has already done it."

 

Berta - Blandet hoppe 2003.

Such-A-Cloud - Appaloosa hingst 2012.

 

Køb og salg af vintage tøj

www.facebook.com/groups/ 241057806085407/

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Er den tjekket af en dyrlæge????
Forfatter: 
Dato:  27-09-2014 15:41

Er min første tanke :0)

 

ellers kan jeg på det varmeste anbefale Gitte Søby ( mysir), hun er en travl dame som ofte er med når landsholdet er afsted... Men klart forsøget værd!

Jeg har været rigtig glad for både hende og hendes datter Tine.. De har en super tilgang til hesten


 

 

Kristina

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Behandlere
Forfatter: 
Dato:  02-10-2014 08:01

Jeg har med meget stor succes brugt Trine Venø og Eva Løber. Jeg synes de begge 2 er ekstrem kompetente. De er begge dyrlæger, Eva har også set hesten under rytter og kom med mange gode råd. Min hest er ekstrem sart, men de have begge et godt tag på hende. Hvis jeg umiddelbart skal komme med en favorit skulle det være Trine Venø, hun var nok lige en lille smule grundigere, men det er altså milimeter der adskiller dem Og så komme de til de aftaler man har med dem, og det er jeg rimelig fan af

 

Jeg kan ikke anbefale Lene fra Back in balance. Hun har ladet mig stå og vente en halv dag på hende, uden at hun kom og uden at tage telefonen når man ringede. Da jeg endelig fik fat på hende og fik an aftale sat i stand, kom hun for sent. Derefter var hun ikke til at få fat på, trods sms'er, opkald m.m. så hun efterlod mig med en halv behandlet hest

Rikke Riis ved jeg at andre er glade for. Jeg havde hende ude 2 gange, men gjorde ingen forskel for hesten, som stod og var knokkelskæv igen 14 dage efter hendes besøg. Hun havde mest fokus på at få hesten rettet i bækkenet, det viste sig at hesten var mega skæv i nakken så hun kunne jo blive ved med at rette den i bækkenet, problemet ville altid komme tilbage. Jeg havde ikke en god oplevelse med hende, min hest var absolut heller ikke glad for hende, men som sagt så har andre gode erfaringer med hende.

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  09-10-2014 10:30

Jeg har længe været stor fan af Rikke Riis.

Kan kun give hende mine varmeste anbefalinger, da jeg har været utroligt tilfreds med hendes behandling af min hoppe, dengang hun var i live. Rikke har også behandlet min plag, hvor hun var utroligt mild, da han jo var en lille én, som var meget i vækst.

 




Anne


Ingen arme, ingen småkager!
0
0
Svar på denne tråd
 
 123...
Forfatter: 
Dato:  09-10-2014 20:10

Fandt ud af det faktisk var mange på stalden der gerne ville ha en behandler ud, og en har en aftale med Trine Venø. Så hende har vi bestilt ud og så må vi se om hun er god nok


"If a horse can do it, an Appaloosa has already done it."

 

Berta - Blandet hoppe 2003.

Such-A-Cloud - Appaloosa hingst 2012.

 

Køb og salg af vintage tøj

www.facebook.com/groups/ 241057806085407/

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Behandler Århus
Forfatter: 
Dato:  13-10-2014 17:21

Ellers er der hestekiropraktor Regitze riesing. Hun kan anbefales.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider