Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Hjælp - jeg mangler opstaldning
Forfatter: 
Dato:  27-07-2014 12:29

Hej alle sammen

Jeg er desværre nødsaget til, at finde et sted hvor det er billigere at stå. Men jeg synes det er svært at finde rundt i hvad der egentlig eksistere ud over de kendte store steder (som jeg helst gerne vil undgå)

Kan i hjælpe?

Krav:

Område - Roskilde Nord (det gamle Gundsø kommune), Egedal eller Frederikssund/slangerup

Må gerne være selvpas

Wrap

Spåner

Udebokse eller boks med vindue

Ridehus på stedet eller ridehus i kort rideafstand

Min hest har astma - det er derfor meget svært at finde et sted der passer hans behov.

På forhånd tak :)

0
0
Svar på denne tråd

Hov.... :)
Forfatter: 
Dato:  27-07-2014 12:38

Jeg vil lige tilføje at jeg også sagtens kan leve med træpiller. Han må bare ikke stå på halm :)

0
0
Svar på denne tråd

ang opstalding
Forfatter: 
Dato:  27-07-2014 17:49

for dem der kender en del til de steder der er i og omkring det område du søger så ville det hjælpe hvis du skrev max pris på sådan et sted

0
0
Svar på denne tråd

1234567
Forfatter: 
Dato:  27-07-2014 20:46

-Lokelund i frederikssund
-Vestergaarden i Ølstykke (Tidl. Olsen Dressage)
-Hos Bardum i Ølstykke/Rørbæk (Ved ikke om de tager pensionærer ind)
-Manniche - Moselundvej 5, 3660 Stenløse
-Lotusgården - St. Rørbæk
-Ved siden af Edelgave i Slangerup er der en ejendom, der næsten lige er blevet handlet. De har lavet en masse store folde osv. Ved ikke om de har hestepension, men man kan jo køre ind forbi. Der står et skilt med anlægsgartner...
-Slangerup Ås 13, slangerup, har selv stået der ved de tidligere ejere. Det blev lavet i 2008.
-Lyngdal Hestepension, Slagslundevej 7 3550 Slangerup
-Lundehøj Hestepension i Frederikssund (Pia Lykkegaard)
-Stutteri Vashøj, Løjesøvej 1 3670 Veksø
-Enghavegård, Knardrup Bygade 42 3660 Stenløse

-Hejnstrupgård, Gundsømagle

Så har du da lidt at gå videre med
Næsten alle af disse har jeg fundet ved at google.

0
0
Svar på denne tråd

Priser
Forfatter: 
Dato:  27-07-2014 21:53

Hej Estella

Det er med vilje at jeg ikke har skrevet nogen maxpris :) Kan fortælle at min nuværende boksleje er 3000 kr. Jeg betaler noget med arbejde, men det er arbejde jeg ikke længere har mulighed for at udføre grundet nyt fuldtidsjob med svingende arbejdstider. Det er realistisk for mig med en staldleje på 2000 kr. hvis jeg ikke kan arbejde på stedet. Hvorfor jeg naturligvis kan undvære ridehus og fuldpasning :) Jeg er trods alt realistisk ift. hvad man kan få for pengene:)

Jeg har valgt ikke at skrive max pris, da jeg hellere vil forhøre mig om fodervagter eller lignende mod nedslag i pris, end at jeg straks vil sige nej tak til f.eks en staldleje på 2500 kr.

Hilsen Annika

0
0
Svar på denne tråd

Problem løst
Forfatter: 
Dato:  06-08-2014 14:45

Hej alle

mange tak for hjælpen, jeg har nu fundet en løsning :)

2
0
Svar på denne tråd

Opstaldning
Forfatter: 
Dato:  26-08-2014 15:27

Du kan ringe 60571446, da jeg kender et sted der søger pensionerer og kan opfylde dine ønsker i henhold til hesten ;)

Egedal kommune...

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider