Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 Neutral læbepomade udgået - hvad så?
Forfatter: 
Dato:  11-07-2014 07:29

Åh hjælp hjælp! Det værste i verden (Jaja - overdrivelse ved I nok ) er overgået mig - Neutral har ladet deres læbepomade udgå

 

Og det er såmen bare den eneste jeg har fundet der fungerer godt for mig - god konsistens og jeg synes den holder længe

 

Men jeg er naturligvis nødt til at finde på noget andet - og så er det jeg har lidt brug for hjælp.... Er der nogen her der har været glade for Neutral og som har fundet noget andet der fungerer lige så godt?!

 

Alle gode råd (Der ikke handler om den blå Labello, Grøn balance eller Minirisk der alle har en helt aldeles fæl konsistens! Eller om læbepomader med Aloe vera for det tåler jeg ikke så godt desværre ) modtages med kyshånd!

 


/Trine T =)

 

- Ethvert hestemenneske bør en gang i livet eje en shetlandspony!


What We Do in Life Echoes in Eternity.

If opportunity doesn't knock, then build a door.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Matas...
Forfatter: 
Dato:  11-07-2014 10:52

Jeg kan klart anbefale Matas' Læbe Pomade :)

Der er flere forskellige, men jeg foretrækker klart den blå, som er med E-vitamin. Den er dejlig let i konsistensen :)

 

www.matas.dk/matas-laebepomade-med- e-vitamin-2-pak


Sagde Josephine

 

Med sine to soulmates og guldklumper

Maphard & Nuller <3

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  12-07-2014 08:48

Hvad med Nivea Lip Butters? De har både en neutral uden duft og så har de nogle andre med nogle liflige dufte.
Jeg synes den holder rigtig længe og føles godt på læberne. Det eneste minus kan være at man skal stikke fingrene i dåsen, men man kan godt manøvre lidt så det ikke er nødvendigt (dog nok ikke særlig kønt ;) )

0
0
Svar på denne tråd
 
 bimbambusse
Forfatter: 
Dato:  12-07-2014 17:57

Jeg har altid lidt af tørre læber, og mange læbepomader gør det faktisk værre.

For en del år siden fik jeg den her anbefalet, og har siden slæbt den hjem ved hvert besøg i Sverige

www.matas.dk/forsvarets-hudsalve-23- ml

 

Jeg synes den virker fantastisk og nu kan den fås i DK

Jeg har også set den i Kvickly


Hilsen Heidi

0
0
Svar på denne tråd
 
 Forsvarets Hudsalve!
Forfatter: 
Dato:  12-07-2014 18:01

Jeg har altid lidt af tørre læber, og mange læbepomader gør det faktisk værre.

For en del år siden fik jeg den her anbefalet, og har siden slæbt den hjem ved hvert besøg i Sverige

www.matas.dk/forsvarets-hudsalve-23- ml

 

Jeg synes den virker fantastisk og nu kan den fås i DK

Jeg har også set den i Kvickly


Hilsen Heidi

0
0
Svar på denne tråd
 
 Julemand
Forfatter: 
Dato:  12-07-2014 20:07

Kender ikke Neutrals læbepomade må jeg indrømme :-)

 

Men ifht. tørre læber kan jeg kun anbefale Decubal Basic - lips & dry spots balm. 99% fedt, så den tager virkelig fat. Har lige været igennem seks måneder på udtørrende medicin hvor den største bivirkning er smadrede læber, og Decubal holdt dem helt normale. Nu bruger jeg den ca. en gang om dagen og har altid bløde læber :-)

 

www.webapoteket.dk/personlig-pleje/ ansigtspleje/decubal-lips-og-dry- spot-balm-p-208292

 

Koster omkring 60 kr og holder for evigt :-D

 


 

Hilsen Rikke

Uden Misty

 

2
0
Svar på denne tråd
 
 tadadadada
Forfatter: 
Dato:  12-07-2014 21:40

den som jeg finder aller aller bedst er en standart Lypsyl, den blå, jeg elsker den, kan ikke Labello, det er noget blødt stads at smøre sig med ... Nej Lypsyl har jeg altid i tasken, og så købte jeg en forleden til støtte for sklerose foreningen ,den var også rigtig god


Søges : Kieffer gladiator remme; max 300 kr.

 

Just because I don't care doesn't mean I don't understand.

2
1
Svar på denne tråd
 
 læbepomade
Forfatter: 
Dato:  13-07-2014 11:14

Som læbepomade-afhængig foretrækker jeg også standard Lipsyl eller Matas den blå.

Alt for mange er for bløde, for hårde, klistrer, virker i al for kort tid - og kan slet ikke finde ud af dem i bøtter eller tuber, umulige at bruge når man er på ridetur - de to ovennævnte er ikke på nogen måde fancy, men, synes jeg, gode i konsistensen, prisfornuftige og gør deres job!

Mange hilsner

Melina


Rid & Rejs

www.ridogrejs.dk
Oplev verden på hesteryg

Facebook: www.facebook.com/ridogrejs

YouTube: www.youtube.com/user/RidogRejs

1
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg bruger
Forfatter: 
Dato:  13-07-2014 14:12

Chapstick, men jeg ved ikke, om man kan købe det i DK?


What doesn't kill you, makes you stranger.

(nope, ingen stavefejl)

 

Udlandsdansker siden 2009.

Rejseblog: http://www.freewebs.com/sinehn/

2
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg takker for
Forfatter: 
Dato:  13-07-2014 19:05

de mange gode bud (y)

 

Labello og lypsyl er skabt i helvede - hvis man spørger mine læber De bliver så tørre så tørre og jeg smører og smører Det er jo ikke det planen er med læbepomade

 

Grøn Balance og Minirisk er alt alt for bløde, fedtede og klistrede - det kan jeg ikke holde ud. Der er neutral god, fast og giver et meget tyndt men holdbart lag og det er naturligvis derfor jeg er dybt ulykkelig.

 

Men på vej til mig skulle være et mindre restlager så jeg kan klare mig det næste års tid (y) (y) Håber jeg da .... Så kan jeg jo altid eksperimentere ved siden af med nogle af de gode forslag jeg har fået (y)

 


/Trine T =)

 

- Ethvert hestemenneske bør en gang i livet eje en shetlandspony!


What We Do in Life Echoes in Eternity.

If opportunity doesn't knock, then build a door.

1
0
Svar på denne tråd
 
 Hejsada
Forfatter: 
Dato:  14-07-2014 23:37

Ja jeg er læbepomade afhængig... Kan ikke have tørre, eller bare LIDT tørre læber...

 

Bruger faktisk også læbepomade om natten nogengange (er oppe mange gange hver nat pga smerter)..

 

Førhen var min ynglings Lip Cocoon fra Garnier - men den sælges/laves vidst ikke længere

 

 

Har været MANGE igennem.. Og nogle klistre, nogle fugter ikke nok og nogle giver mig endda "knopper" på læberne...

 

Men IDENTO LIP (købes blandt andet i føtex og bilka, 2 stk for 28 mener jeg det er)..

 

Den er GOD!!! Meget meget fugtig og blød og lækker - men NUL fedtet fornemmelse.. Og en let duft af vanilie...

 

Den fåes også med sol beskyttelse i

 

www.identogroup.dk/index.php/ produkter/lip


Ejer af to fantastiske prinsesser.. Isabella af mindet - min stjerne...... Og Maliki - mit lille tykke impulskøb....

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  16-07-2014 18:56

Har altid lidt af tørre læber - og sværgede tidligere til Eight Hour da det bare virkede. Men er du gal det er dyrt.

 

Så en gang jeg løb tør, brugte jeg midlertidigt lidt vaseline. Og det har jeg altså brugt lige siden. Enormt billigt, holder dem bløde i maaaange timer og ingen parfume osv.

Selvfølgelig er det en dåse, og det kræver brug af to hænder. Men det virker bare for mig. Har endnu ikke fundet en læbepomade som stick som virkede i mere end en halv time.


Hilsen Anne

2
0
Svar på denne tråd
 
 Hejsada
Forfatter: 
Dato:  16-07-2014 22:41

Det gør idento lip :D (virker mere end en halv time :D )


Ejer af to fantastiske prinsesser.. Isabella af mindet - min stjerne...... Og Maliki - mit lille tykke impulskøb....

0
0
Svar på denne tråd
 
 Idento Lip!
Forfatter: 
Dato:  17-07-2014 15:28

Er helt enig i, at Idento Lip er den bedste. Som stærkt afhænging læbepomade-narkoman (Lidt overdrevet ), så er Idento Lip uundværlig!
Den holder lææænge på læberne, den fedter ikke, er som sagt neutral i farven og behagelig duft.

 

Held og lykke i jagten på en god læbepomade, det er en svær jagt når den man plejer udgår, og man skal finde en ny bedsteven


Smil når du vinder, og le når du taber.


Billig sadel sælges, tofarvet kombisadel. Billeder på præsentation. Kontakt over Pb.

1
0
Svar på denne tråd
 
 Læbepomade
Forfatter: 
Dato:  19-07-2014 09:39

Læbepomaden fra Avene, som fås på apoteket er virkelig god. Den kan jeg anbefale.

www.webapoteket.dk/personlig-pleje/ ansigtspleje/av-ne-cold-cream-lip-p- 205301

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Billig og god!
Forfatter: 
Dato:  20-07-2014 21:49

Aldi sælger læbepomader - pakke med 3 i, de er super gode (y)


Hilsen Jannie

 

GRAFIKER:

www.nokke.dk

 

HESTENE:

www.sydvillegaard.dk

Øgårdens Sammie RDH

Wendy Klint ERDH

Sydvillegaards Fiona

Sydvillegaards Zander

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 8hour fra EA
Forfatter: 
Dato:  21-07-2014 08:31

jeg er dybt afhængig af ovenstående og køber den når den er på tilbud til 50 dkk. Det var den i sidste uge i Bilka og i denne uge i Føtex.

 

 

har konstant 5-7 stykker i brug. taske- alle jakkelommer, en hjemme, en på job osv.

 

 

Karina

1
0
Svar på denne tråd
 
 Chapstick
Forfatter: 
Dato:  21-07-2014 11:04

Chapstick, som jeg bestiller hjem fra england.

Det er helt sikkert min favorit.

 

Og så lidt bonus info til bruger af Eight hour, den er på bud i Føtex - 50,-.


mvh


Julle




DIN hest - DIT ansvar !!!

1
0
Svar på denne tråd
 
 Tjjjaa
Forfatter: 
Dato:  21-07-2014 14:06

Jeg havde altid bøvlet med tørre læber og måtte flere gange om dagen smøre dem, året rundt. Jeg har prøvet mange, ja stort set alle slags pomader og lige meget hjalp det

Da jeg så engang læste noget om at pomaderne faktisk gjorde læberne mere afhængige af at få tilført ekstra fugt, fik jeg nok. Alt blev smidt ud og jeg begyndte at bruge en klat helosan morgen og aften, nu er jeg nede på at kunne nøjes med at smøre en gang om dagen hver 3-4 dag, selv i disse varme dage

Jeg kommer helt sikkert aldrig til at bruge pomade igen


Hilsen Simone

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 Hejsada
Forfatter: 
Dato:  21-07-2014 19:38

Speaking of - min Idento lip er ved at være TOM Så jeg må nøjes med nogle af de ekstra af de ringe jeg har liggende :(


Ejer af to fantastiske prinsesser.. Isabella af mindet - min stjerne...... Og Maliki - mit lille tykke impulskøb....

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  24-07-2014 18:16

Jeg er tilhænger af den mørkegrønne (altså udenpå) Mentholatum lipbalm, den har også solfaktor og købe alle mulige steder.


Venligst Maluna


***


 

2
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg er
Forfatter: 
Dato:  27-07-2014 13:24

Dybe afhængig af bodyshops læbepomade. De har flere forskellige i deres sortiment. Den med hemp er det eneste som kan få mig igennem foråret og vinteren uden at mine læber koger totalt op. Den lugter ikke fantastisk men virker. Men som sagt har de mange forskelligt i forskellige konsistenser og alle som tester så kan kan lugte og se konsistensen inden køb ??


GB-Dressage APS tilbyder: tilridning, undervisning, komission, opstaldning og salg af dressurheste på alle niveauer. I lækre nye faciliteter.

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  12-12-2014 21:41

Holder mig også til 8hour. Jeg har stort set prøvet alle forskellige former for læbepomade og den eneste jeg aldrig render galt i byen med er 8hour. Den koster en del mere end de billige, men jeg synes de er det hele værd.

Som regel er de på tilbud i Bilka eller Føtex til 95 kr.


Hobbyfotograf www.c-sand.dk

 

 

Ejer af hoppedyret Shannon og pølsehunden Emma

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hejsada
Forfatter: 
Dato:  13-12-2014 08:23

fandt lige igår at IDENTO LIP har lavet en ny serum læbepomade...

 

Den er udemærket - men de originale IDENTO LIP er bedre :D


Ejer af to fantastiske prinsesser.. Isabella af mindet - min stjerne...... Og Maliki - mit lille tykke impulskøb....

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nilens jord
Forfatter: 
Dato:  20-12-2014 18:49

Nilens jord har en bøtte, der hedder repair balm, der indeholder sheabutter. Den er virkelig god og trænger hurtigt ind.

jeg kan ikke tåle de fleste produkter til læberne, heller ikke 8 hour, men nilens jord fungerer bare :-)

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider