Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Kiefer Athen olympic
Forfatter: 
Dato:  23-06-2014 16:38

Hej

er der nogen der har erfaring med denne sadel? Og er den bedst til ryttere med lidt længere stænger ;)

Venlig hilsen Pia

0
0
Svar på denne tråd

Hej Pia....
Forfatter: 
Dato:  23-06-2014 17:01

jeg har en af slagsen....og man sidder fantastisk godt i den - god støtte uden at man låses. Jeg skal ikke kunne sige om den egner sig bedst til korte eller lange stænger....mine er nok midt i mellem - 170 høj. De af mine ryttere her på stedet der har redet i den er alt fra 148 til 185 - alle har været lige glade for den....jeg har ikke målt deres ben

KH:)Annette

rigtige piger rider hver dag
1
0
Svar på denne tråd

Kieffer Athen Olympic
Forfatter: 
Dato:  24-06-2014 18:07

Jeg kan også varmt anbefale denne sadel. Jeg har den til min 3 års, og den er simpethen skøn! Jeg er 1.70 og sidder perfekt i den, og som Annette siger så er man bestemt ikke låst fast.

Sædet i den er vildt blødt, og ja, man sidder bare godt.

Det er en sadel der ligger godt på markerede heste. Den ligger derfor super på min unghest der har en god overlinje, hvor imod den ligger knap så godt på min hoppe, som er til den runde og umarkerede side.

Venlig hilsen Nanna

dressurrytter i bedste hyggestil

Hedens Ruder Knægt

Sønderlunds Callidora

Monza´s Touché

0
0
Svar på denne tråd

Tak...
Forfatter: 
Dato:  24-06-2014 20:12

Tak for jeres erfaringer.

Skal prøve den og hente en i morgen, og det altafgørende er selvfølgelig, at den kan ligge ordentlig på hesten, og så kommer min fornemmelse som nummer 2 :)

Venlig hilsen Pia

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider