Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Bil rep i Tyskland - erfa?
Forfatter: 
Dato:  15-05-2014 11:24

Jeg overvejer at køre min 4*4 til Puttgarden eller omegn og få skiftet tandrem, fordi jeg har læst at det kun koster halvdelen af hvad det koster i DK.

Er der nogen som har erfaring med reparationer i Tyskland, så vil jeg rigtig gerne høre om det.

Jeg ved allerede at der ikke er garanti på reparationer i Tyskland som der er i DK.

Den reparation jeg skal have lavet koster i DK ca. 20.000,- så der er mange penge at spare, men er usikker på on man risikerer snyd og fusk.

Guldhår

www.Lehmanns-Rideudstyr.dk

-shop bedre online

...........Bedst til Bucas

Lavfruktan WRAP sælges og leveres

0
0
Svar på denne tråd

Jeg kører min
Forfatter: 
Dato:  15-05-2014 14:10

Jeg kører min bil til service i Tyskland - hos AUT i Flensborg.

Jeg er yderst tilfreds med deres arbejde og de er godkendt, dvs. din garanti osv. bliver ikke påvirket.

0
0
Svar på denne tråd

Flensborg
Forfatter: 
Dato:  15-05-2014 14:15

Min Toyota fik skiftet tandremmen hos aut. Toyotaforhandler i Flensborg.

Desværre skulle det vise sig, at mine skiver og bremser foran også var noget mere slidte end hvad godt var... Jeg kom vist af med 1.000EUR for hele herligheden og har nok sparet omtrent 5.000DKK.

Manden i indskrivningen var tysker, men talte ganske udmærket dansk, så det var ren luksus!

Venlig hilsen Camilla

Herman Sprenger bid sælges

Tredelt 14cm/Ø16mm. med løse bidringe

Todelt 14,5cm/Ø16mm. med løse bidringe

0
0
Svar på denne tråd

Vi har taget turen,,
Forfatter: 
Dato:  15-05-2014 16:45

3 gange, den ene gang havde vi begge biler med..

1. gang var en større omgang med service og andre ting.. Pris i DK 21.000 kroner, pris i Tyskland 11.000 kroner.! Vi havde samme dag den anden bil med og sparede 1.000 kroner på service..

2. gang var blot service og der sparede vi et par tusinde..

3. gang var igen stort service og et par småting.. Ingen i DK vendte tilbage med tilbud, så vi kørte igen til Tyskland og fik det hele lavet for 9.500 kroner (Formodet pris herhjemme var bare 7.500 for service)..

Så vi har sparet mange penge og vi har været fuldt ud tilfredse alle gange.. De har sendt tilbud tilbage hurtigt, haft lånebiler og de snakkede udemærket dansk..

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider