Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Død mus i hippolyt
Forfatter: 
Dato:  14-04-2014 21:08

Ad ad ad ad ad, min ene hest får equigurd i sit foder, og her til aften graver jeg en død mus ud af spanden

det et er tydeligt den har været der hele tiden da pillerne sidder fast på den ad ad.

jeg tænker om det er det samme som døde dyr i wrap?

Min in stakkels hest har spist ca halvdelen af spanden.

hjælp !!!!

Horselux forhandler i roskilde/kbh

www.minimule.dk - udstyr til de mindste, samt salg af foder.

6/7-06 - Min elskede ven igennem 12 år - Jeg sa ...

0
0
Svar på denne tråd

også prøvet her
Forfatter: 
Dato:  14-04-2014 23:22

jeg har også prøvet at få døde dyr i hipplytfoder..... en hel frø

og kender flere der harfået fugl i deres, jeg syntes det er klamt og hesten bliver syg hvis den æder det.

ring til dem imorgen..... så du får en ny.

jeg køber det ikke mere da jeg syntes der mangegange er fundet døde dyr i deres foder

1
0
Svar på denne tråd

St. Hippolyt
Forfatter: 
Dato:  15-04-2014 10:22

Inden "masserne rejser sig", vil jeg nu lige sige, at jeg aldrig har fundet døde dyr i Hippolyts foder eller andre af deres produkter - og har aldrig hørt om det tidligere. Mange af mine hestevenner fodrer også med Hippolyt.

Jeg har selv været fast kunde i 3 år.

Med venlig hilsen

Anja

2
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  15-04-2014 17:22

Det bør selvfølgelig ikke ske, men at de døde dyr findes kan man så sige er positivt, så kan man jo sortere dem fra. I pelleteret foderpartier er der nok lige så mange døde smådyr - dem ser man bare ikke - det er jo store mængder råvarer der håndteres. Jeg bruger både foder fra Hippolyt og Pelleteret foder, og har gjort det siden 2007 - har aldrig fundet et dødt dyr i noget af det.

Jeg forhandler også Hippolyt, og ingen af mine kunder har fundet døde dyr i foderet, og da jeg i et års tid var konsulent for Hippolyt hørte jeg ikke om fænomenet, men selvfølgelig sker det når I jo har fundet nogle døde dyr.

Heldigvis sker der ikke en opformering af botoulisme-bakterien sådan som der kan gøre når man finder døde i wrap, det kræver nemlig de iltfrie forhold som der netop er i wrap, men ikke i en pose foder.

Ring til Hippolyt, så er jeg sikker på at du får en undskyldning og nyt foder. De gør det jo absolut ikke med vilje, alle de hestefoderfirmaer jeg kender vil jo gerne sælge et godt produkt og bevare deres kunder.

Sælges: Skøn 2-års hoppe efter L'Espoir/Gold Away xx. Smuk, rigtig velgående, enormt sød at arbejde med, og sund og rask. Se mere på min hjemmeside, under afkom - Krones Goldie.

www.stutterikrone.dk ...

4
0
Svar på denne tråd

Hippolyt
Forfatter: 
Dato:  16-04-2014 20:48

Jeg har brugt foder fra Hippolyt i mange år, og aldrig haft noget at klage over. Det er vel egentlig ikke så mærkeligt at det sker, men det bør ikke ske. Puha altså...

Men kontakt dem eller forhandleren og så får du uden tvivl en kompensation.

1
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider