Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Produkt til led md glucosamin?
Forfatter: 
Dato:  07-04-2014 17:47

Hvilket effektivt produkt til en smule slid i en has?
Til en yderst kræsen hest!

Skal indeholde glucosamin, Chondroitin, MSM, eller evt. nogle af de andre produkter der anvender muslinge ekstrakt.

Har tidligere brugt Solanum Flex HA til min mors hest, men den var ikke specielt glad for at spise det og så tror jeg slet ikke jeg får min til det. :(

Tanja

0
0
Svar på denne tråd

Qwerty
Forfatter: 
Dato:  07-04-2014 20:01

Corta flex HA

kan med fordel købes fra UK, er fremme i løbet af tre dage.

Helle Nielsen

Carpe diem

1
0
Svar på denne tråd

dfffffffffffffffff
Forfatter: 
Dato:  07-04-2014 20:04

Det har jeg faktisk også lige fået anbefalet af en anden.. :)

Ved du om Cortaflex og Cortaflex HA smager ens?

Tanja

0
0
Svar på denne tråd

MSM....
Forfatter: 
Dato:  07-04-2014 21:29

skal du købe ved siden af.. Min kræsenpind spiser gerne Cortaflex HA, og jeg giver det udelukkende forebyggende

Sort havre - valset byg - småballer, vårbyghalm

SÆLGES i 4470 Svebølle

0
0
Svar på denne tråd

powejoint
Forfatter: 
Dato:  08-04-2014 10:48

fra peakhorse. ved ikke hvordan det smager, men mine spiser det gerne.

0
0
Svar på denne tråd

HA Matrix Equiforce
Forfatter: 
Dato:  08-04-2014 13:25

indeholder det du efterlyser. Min hest spiser det gerne, men hun er nu generelt ikke kræsen. :-)

0
0
Svar på denne tråd

Jeg brugte
Forfatter: 
Dato:  08-04-2014 13:29

Cortaflex HA til min hoppe der havde spat... Hun blev som en unghest efter et par måneder

Jeg prøvede både pulver og flydende, og synes helt klart det flydende var bedst.

Det er mere koncenteret og nemme at få hesten til at spise.

Jeg købte en litter flaske, og så en stor flakse med 4 litter. Den lille 1 l. flaske, havde en doserings tap på, og stod fast foran hendes boks, så den der fodrede bare lige kunne hælde det oveni foderet.

Jeg købte det også fra England...

0
0
Svar på denne tråd

StrongJoint
Forfatter: 
Dato:  12-04-2014 10:30

Jeg har set en helt utrolig forskel på en pony efter den begyndte at få dette:

www.wpets.dk/ product_info.php?cPath...cts_id=349

Der gik ikke mange dage før der var effekt på trods af at hesten er meget kræsen og derfor i starten ikke spiste det hele den skulle have.

Men om din hest vil spise det når den ikke vil spise Solanums Flex HA, ved jeg ikke.

Ponyen jeg kender får sit blandet i noget foder den er rigtig vild med. Og så ryger det ned. Men det almindelig foder, mash og hvad der ellers er prøvet, det går ikke.

Den er MEGET kræsen.

Bruger det også selv på min hund lige nu (som ellers også plejer at få Solanums Flex HA) og det har en rigtig god effekt på hende (hun har gigt i sit ene bagknæ).

Fotograf Heidi Glisborg

* stort arkiv med stævnebilleder *

Glisborg på facebook

www.facebook.com/#!/pages/ Glisborgdk/326858757556

www.wpets.dk

Kvalitetsudstyr til hest & hund

http://www.fuldblodsaraber.dk

0
0
Svar på denne tråd

Cortaflex
Forfatter: 
Dato:  16-04-2014 10:47

Jeg kan også helt klart anbefale Cortaflex. Jeg har valgt at købe det flydende, da jeg på den måde var sikker på at han spiste det. Min får det som forebyggende og han elsker det. Det lugter af bobbel tyggegumme og han spiser det rent.

Normalt får han det sammen med sit aftenfoder, hvis jeg er tilstede når der fodres. Hvis ikke kommer jeg det i hans kryppe og så slikker han det op.

Det kan købes til en rimlig pris i england på denne hjemmeside og servisen er helt i top. Det kommer inden for få dage. www.equestriansupplements.co.uk// cortaflex.php?currency=DKK

Hilsen Katrine

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider