Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Foder i Tyskland
Forfatter: 
Dato:  12-03-2014 17:14

Hejsa

Er der nogen af jer herinde der kan hjælpe mig med info om hvor det er billigst at købe/afhente Havens hestefoder i Tyskland, gerne så tæt på grænsen som muligt, vi kan have en palle eller to med af gangen.

vh Camilla

0
0
Svar på denne tråd

Her køber jeg mit foder super service
Forfatter: 
Dato:  12-03-2014 19:19

MK
0
0
Svar på denne tråd

det er godt nok med levering
Forfatter: 
Dato:  12-03-2014 23:15

0
0
Svar på denne tråd

Ved ikke
Forfatter: 
Dato:  13-03-2014 14:19

Ved ikke om de er billigst men det er i hvertfald nemt at komme til http://reitsport-ove.de/

I skal nok ringe og bestille, og køber man stort ind kan man somregel godt prutte lidt om prisen. Det har vi gjort de gange vi har fået større parti foder derfra.

1
0
Svar på denne tråd

levering
Forfatter: 
Dato:  13-03-2014 19:17

Køre i alle sammen til tyskland og henter det? eller får nogle af jer det leveret? i såfald, kan betale sig?

Jeg køre med pavo grow til en stor del af mine heste. selve foderet er noget billigere end i DK, men hvis du lægger fragt oveni kan det ikke rigtig betale sig.

Jeg bor selv i midtjylland, så det er jo ikke bare en lille smut tur hvis der skal handles ind i tyskland :)

0
0
Svar på denne tråd

med pferdefutter
Forfatter: 
Dato:  15-03-2014 11:04

med pferdefuttershop, får du leveret lige ved din dør, det syntes jeg er dejligt, vi køber Eggersmann ved dem, og sparer tid, penge og benzin ved at handle der og du behøver kun bestille 1 sæk af gangen hvis det er det du ønsker.

Merete Bertelsen

www.lucard.dk

0
0
Svar på denne tråd

hhhhhhhh
Forfatter: 
Dato:  17-03-2014 12:29
Nikki... man betaler 37 kr pr 25 kg man bestiller og så kommer den arme postmand Per med det hjemme ved ens hoveddør :) der er ingen krav om mindste bestilling. .

har benyttet mig af denne nemme ordning et godt stykke tid og er meget tilfreds :)

Kærlig hilsen

Charlotte Bursche

0
0
Svar på denne tråd

Fragtpris
Forfatter: 
Dato:  19-03-2014 21:39

Hvad giver du så i fragt? Og er det det samme om man bestiller 10 eller 40 sække?

HVAD DU IKKE DØR AF, GØR DIG STÆRKERE

0
0
Svar på denne tråd

Fragtpris
Forfatter: 
Dato:  19-03-2014 22:10

Hvad giver du så i fragt? Og er det det samme om man bestiller 10 eller 40 sække?

HVAD DU IKKE DØR AF, GØR DIG STÆRKERE

0
0
Svar på denne tråd

Jeg henter selv.
Forfatter: 
Dato:  20-03-2014 14:34

Jeg kører selv ned og henter det ..

Jeg køber ved Reitsport Duus

Mette Stelmach

med de skønne pletter
Sartors Simply the Best og Rughavens Shadow

*** RIP ***

Cappucino

01.06.03 - 17.06.10

RIP

Quinar's Lovespot
22.04.00 - 30.05.11

*** Mine Engle ***

0
0
Svar på denne tråd

Reitsport Ove
Forfatter: 
Dato:  20-03-2014 18:37

Jeg bor på Østfyn og køre til Ove hver 2. mdr. Jeg spare imellem kr. 50,- og 90,- pr. sæk, alt efter mærke og variant. Jeg har 3 heste og 2 ponyer, så der skal lidt foder til. Det koster mig ca. kr. 300,- i brændstof i alt. Ved Ove kan du blive VIP så du får yderligere 2 % i rabat. Jeg har så lidt foder med til en veninde, så hun giver et tilskud til brændstof.

Jeg har ca. 30 sække foder med hjem hver gang, så vi har selvfølgelig trailer med, og så bliver der lige handlet i grænsebutikkerne, når vi nu alligevel er der

(o:Heidi:o)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider