Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

HVOR køber man sin computer? ?
Forfatter: 
Dato:  11-03-2014 13:08
Ikke så meget mærke, for jeg skal have den billigste overhovedet.
Jeg bruger internettet fra mobil til alt, det eneste jeg ikke kan er at tjekke skat og ændre bestemte indstillinger på Facebook. .
Så den skal ikke kunne noget.

Men nu tænker jeg i forhold til returret, hvis den ikke virker.
Altså som i bilka hvor de ikke brokker sig, men bytter, hvis man har købt en fuser.
Men er der andre steder hvor prisen er god og service ligeså?

Tip modtages gerne. . Jeg skal prøve at finde en med Windows 7 ikke? Fik det tip engang fordi hackere går efter de nye Windows fordi det er dem folk plejer at have.

Hvad er ellers godt at vide?

0
0
Svar på denne tråd

fffffffffffffff
Forfatter: 
Dato:  11-03-2014 13:22

Elgiganten. Har altid fået super service dernede og min computer var nogenlunde billig (trods nogle krav) og de er dygtige.

You gotta stick to what you do, because what you've done - got you to where you're at..

0
0
Svar på denne tråd

tak for
Forfatter: 
Dato:  11-03-2014 13:37
Tak for det :-)
Jeg er nok bare bange for at købe noget som ikke virker :-)

Printere.... må jeg spørge I kloge hoveder. .
Findes der nogen printere hvor blækket ikke tørrer ud så hurtigt? Eller er det mig der er dum?
Har det det ikke med at tørre ud?

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  11-03-2014 14:12

Jeg købte min computer over nettet fordi det var meget billigere end ved Bilka/elgiganten og jeg synes egentlig ikke jeg har oplevet meget service nogen steder når skaden er ude. Har også fravalgt forsikring denne gang, for den dækker jo sjældent alligevel.

Jeg ville så klart købe windows 8 og få fordelene i det nye styresystem.

Med hensyn til printer så få en laserprinter - meget mere effektivt :)

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  11-03-2014 14:16

Medarbejderne i Elgiganten har ingen teknisk viden om de ting de sælger - men de er billige, så man skal bare gøre sit forarbejde hjemmefra, så man ved hvad man skal kigge efter.

Jeg købte en ny computer hos dem for et halvt års tid siden, for 2700 på tilbud. Den er super.

Hilsen Anne

0
0
Svar på denne tråd

tumle tum
Forfatter: 
Dato:  11-03-2014 14:19

vi har lige købt en billig skrabet model i elgiganten til under 2000 kr, til manden og hans firma, den skulle ikke kunne noget, så den er fin til pengene.

jeg vil have en maskine der kan yde, så jeg er mere krævende, så komme den også op i en anden prisklasse.

vi har fravalgt forsikring, da den ikke komme med nogle steder den vil stå her, og jeg kan selv ordne det meste selv, så gider ikke betale for detl

Det er windows 8 det er på den her, som med alt nyt kræver det tilvænning, men jeg synes nu det fungere ganske udemærket

Vi gør som vi plejer, og det fungere fint :)

0
0
Svar på denne tråd

Computer
Forfatter: 
Dato:  11-03-2014 14:23

Jeg synes nu heller ikke serviceniveauet er vildt i Elgiganten, når der er problemer med et produkt, men jeg har måske bare været uheldig. Fordelen ved at handle i en fysisk butik fremfor på nettet er jo, at man så kan snakke med en fysisk person hvis der er problemer, det kan være en fordel. Men det er nok billigere.

Mht. printer så tørrer al blæk ud efter et stykke tid. Især hvis du ikke printer så tit. Du kan sørge for at købe de små blækpatroner, når du udskifter dem, det virker mere uøkonomisk, men det er jo ligemeget, hvis du ikke printer så meget og de så alligevel når at tørre ud.

Du skal også være opmærksom på, at du med fordel kan udskifte hele printeren hvert 3-4 år, for efter et stykke tid vil du opdage, at printerkvaliteten forringes, selvom du kører rensning af printeren.

Printeren har en indbygget udløbsdato, så når de har printet et vist antal gange (jeg har hørt sådan noget som 2000), begynder de at blive "syge". Og en ny printer koster faktisk ikke mere end en hel omgang nye farvepatroner. Det er en syg forbrugertankegang, det ved jeg godt, men det er min erfaring (og andres).

Lene

Kursus i væveteknik på gamle væve og salg af unikaprodukter: http://www.lilartessere.it

0
0
Svar på denne tråd

mange tak
Forfatter: 
Dato:  11-03-2014 14:28
Tak for gode svar!

Hvis jeg vælger en med Windows 8, så skulle jeg have anti virus på ikke?

Findes der nogle gode gratis antivirusprogrammer?

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  11-03-2014 14:41

Man skal altid have antivirus - uanset styresystem :)

Avast er kåret som det bedste gratis virusprogram. Det fungerer super :)

Hilsen Anne

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  11-03-2014 15:03

Du må aldrig have en computer uden antivirus, uanset styreprogram.

Jeg kan også anbefale Avast.

Min erfaring med EL Giganten er at de ikke aner en dyt om computere.

Jo, de ved overfladiske ting som er almen viden, men så snart det bliver en smule mere kompliceret, er de ikke til megen hjælp.

Jeg var ude for en medarbejder der ikke vidste hvad registreringsdatabasen var... Så, de har billige computere som ikke har det bedste af det bedste indmad, og regn ikke med hjælp til komplicerede tekniske problemer.

Jeg ville som minimum gå i en rigtig computerforretning, enten de fysiske eller over nettet. De ved en del mere og du kan guides til en computer der passer til dine behov.

Mvh. Sophie (:

0
0
Svar på denne tråd

tumle tum
Forfatter: 
Dato:  11-03-2014 15:10

Vi bruger avast over hele linien her hjemme, på alle tablets og telefoner og computere og der er en del enheder faktisk nu jeg lige tænker over det.

Men det fungere bare, har altid været mit foretrukne prævention til mit sarte udstyr

Vi gør som vi plejer, og det fungere fint :)

0
0
Svar på denne tråd

computer
Forfatter: 
Dato:  12-03-2014 11:48

Vi har de sidste år købt AL vores elektronik og hårde hvidevarer i Elgiganten - super service, både ved køb og reklamation:)

Til salg:

• Hingsteføl e.Bøgegårdens Boney M-Looping-Alibi
  • Hoppe 4 år e.Schufro-Silver Moon-Schwadroneur
  • Vallak 3 år e.Don Romantic-Looping-Alibi
  • Vallak 4 år e.Don Romantic-Looping-Alibi
1
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider