Jeg synes nu heller ikke serviceniveauet er vildt i Elgiganten, når der er problemer med et produkt, men jeg har måske bare været uheldig. Fordelen ved at handle i en fysisk butik fremfor på nettet er jo, at man så kan snakke med en fysisk person hvis der er problemer, det kan være en fordel. Men det er nok billigere.
Mht. printer så tørrer al blæk ud efter et stykke tid. Især hvis du ikke printer så tit. Du kan sørge for at købe de små blækpatroner, når du udskifter dem, det virker mere uøkonomisk, men det er jo ligemeget, hvis du ikke printer så meget og de så alligevel når at tørre ud.
Du skal også være opmærksom på, at du med fordel kan udskifte hele printeren hvert 3-4 år, for efter et stykke tid vil du opdage, at printerkvaliteten forringes, selvom du kører rensning af printeren.
Printeren har en indbygget udløbsdato, så når de har printet et vist antal gange (jeg har hørt sådan noget som 2000), begynder de at blive "syge". Og en ny printer koster faktisk ikke mere end en hel omgang nye farvepatroner. Det er en syg forbrugertankegang, det ved jeg godt, men det er min erfaring (og andres).
Lene