Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Frank Baines sadel
Forfatter: 
Dato:  14-12-2005 23:11

Er der nogen der har erfaring med Frank Baines dressursadel??

Jeg kender ikke meget til sadlen og er derfor interesseret i at høre fra andre der kender til sadlerne.

0
0
Svar på denne tråd

Sådan en har jeg haft (-;
Forfatter: 
Dato:  15-12-2005 10:04

Skøn sadel ...og en rigtig god kvalitet...ikke for blød ej heller for hård, rigtigt godt sæde, med tilpas støtte.

Det er en sadel i den dyre ende af skalaen, et Engelsk mrk. på højde med Cliff Barnsby mm.

Hvis du søger på nettet, eller kigger på den Svenske side www.Bukefalos.se vil du se at de er meget glade for den i Sverige.

Hilsen fra

Milse & Ishesten Aetlun

God jul

0
0
Svar på denne tråd

Frank Baines
Forfatter: 
Dato:  15-12-2005 11:51

Okay.. tusind tak.. Jeg har en Passier Optimum men overvejer at sælge den, selvom den ikke engang er 1 år, og så købe en Frank Baines.

Mit problem er bare at der ikke er så mange der kender denne sadel målt i forhold til stübben, passier, kieffer o.s.v.

Hvis jeg om nogle år køber en anden hest, der ikke kan passe sadlen, ska jeg jo af med den, men jeg er lidt bange for at brænde inde med den eller miste mange penge på det.

0
0
Svar på denne tråd

Ikke god for mig
Forfatter: 
Dato:  15-12-2005 14:30
Hej.

Jeg har prøvet en Frank Baines-sadel.
Den gled konsekvet frem trods rettelser.

Idag har hesten en Supremesadel, som ligger rigtigt godt.

Mht brugtpriserne, så tror jeg nu nok at de sjældnere mærker som Fank Baines, Supreme og Silhuette er til at få solgt til en rimelig pris. Kvaliteten fornægter sig trods alt ikke :-)

-¤-

Med venlig hilsen
Pauillacine

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider