Jeg har efterhånden kørt mange kilometer i vores Böckmann Duo trailere, og har kun pæne ting at sige om dem.
De ligger supergodt på vejen, er rummelige og jeg kan godt lide, at de er solide indeni på den måde, at det ikke er noget "dallerværk" som andre trailere kan være. Her mener jeg bommene, skillerummene osv. er solide, rasler ikke osv. Man kan mærke, at det er kvalitet.
Jeg kan godt lide den måde man åbner og lukker bagrampen på, håndtagende er solide, og den er nem at koble af og på bilen i kraft af udformingen af håndtaget og næsehjulet. Alt i alt en skøn skøn trailer og min mand sværger til dem - vi har nu 3 stk. 
Men, og der er kun et men. Jeg er en meget lille størrelse med tynde arme og ikke særlig mange kræfter, en rigtig slapsvans. Det betyder, at jeg ikke er i stand til selv at flytte traileren! Hvis f.eks. jeg bakker hen til den, og kun er 5 cm til venstre/højre fra krogen, så vil alle andre bare tage fat i den og flytte den - men det kan jeg ikke
De er rimelig tunge fortil (ivhertfald dem vi har)
Derfor har jeg købt en Humbauer Rapid til mig selv, som jeg nu tøffer rundt i, da det altså ikke nytter noget, at jeg skal have hjælp til at flytte traileren .. det er altså ikke lige altid der står en klar kl. meget tidligt søndags morgen, når jeg skal ud og køre, så skal jeg altså være uafhængig.
Priserne vil jeg helst ikke kloge mig på