Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Opstaldning nær KBH??
Forfatter: 
Dato:  06-01-2014 11:19

Nogen som kender til et godt opstaldningssted nær KBH? Det er jo ikke alt som bliver annonceret på nettet, så tænkte at det var en god ide at spørge her :-)

Jeg laver lige en ønskeliste:

Mulighed for at stå på andet end halm, fx. spåner, tørv, træpiller.

Wrap

Udliukning på fold

Ridehus

Til at komme til med offenlig transport fra KBH

Håber i kan hjælpe:-)

Hilsen Marie

Marie...

0
0
Svar på denne tråd

hvad må det koste
Forfatter: 
Dato:  06-01-2014 11:33

Jeg tror ikke jeg kender ret mange steder der ikke kan opfylde de krav. Lidt afhængigt af hvor store folde og hvor lang tid du drømmer om at have den ude.

Den begrænsende faktor her er nok snarere hvad du har budgeteret med at ville betale samt i hvilken retning du gerne vil tage ud af byen. Nogle vil jo gerne mod nord andre mod syd og nogen mod amager afhængigt af hvor i byen de selv bor.

Så en pris, lidt foldkrav (tid, størrelse, antal på folden) og en retning vil nok hjælpe meget. Alternativ til retning så et tidsestimat fra midtbyen eller hvor du nu skal rejse fra.

1
0
Svar på denne tråd

Pris...
Forfatter: 
Dato:  06-01-2014 12:23

Som Line er inde på, så skal du nok komme med lidt flere oplysningerne - pris, afstand m.v.

Mvh

Gitte og Den Lille Grå

Klubchampionatsvinder Dressur 2007

Klubchampionatsvinder Distance 2009 & 2012

Bedste ikke-pointgivende distance-equipage 2011, 2012 & 2013

At fuldføre er at vinde

www.distanceridning.dk

0
0
Svar på denne tråd

her kommer lidt flere krav så ;-)
Forfatter: 
Dato:  11-01-2014 19:29

Maks pris 3500,- og enten i cykelafstand fra vanløse, ca. 15 km, eller ca. en time med det offentlige :-)

Marie...

0
0
Svar på denne tråd

der er albertslund ridecenter
Forfatter: 
Dato:  12-01-2014 02:17

ridecenter.albertslund.dk/ Hestepension/Ledige%20bokse.aspx

Har aldrig selv stået der, engang var fold forholdende ikke noget at råbe hurra for (meget små), men tag evt derhen og giv det et kig. Det opfylder vist ellers dine behov + ligger i skoven og rigtig godt ift offentlig transport.

0
0
Svar på denne tråd

opstaldning
Forfatter: 
Dato:  12-01-2014 09:21

Hej.

Jeg tror det tætteste er ude omkring ballerup. Der er de store steder som Glostrup, Albertslund og Ballerup rdeklub, de har alle opstaldning men foldtiden tror jeg er ret begrænset de steder.

Der ligger også brydegården i ledøje, samt gammelgården, enggården og troldestalden.

Der er også Amager, der ligget er masse små stedet, men der skal du overveje om du ønsker selvpas eler fuldpas.

Det var lige lidt bud herfra:))

0
0
Svar på denne tråd

Opstaldning
Forfatter: 
Dato:  12-01-2014 12:39

Kig min præsention for udstyr til salg!!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider