Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Indbo-forsikring - hvilken kan an
Forfatter: 
Dato:  28-12-2013 22:51

Hej alle HN´er

Jeg sidder og kigger på indboforsikringer og synes det er en jungle. Jeg er jo interesseret i at det bliver en billig en, men ikke så billig at man skal slås med dem, hvis man en dag får brug for dem.

Hvilket selskab kan I anbefale?

Høre især gerne fra jer, der har haft brug for forsikringen - hvordan gik det med at melde skaden og få erstatningen?

Håber at der sidder nogle forsikrings-eksperter her på heste-nettet

Mange hilsner

Carina Lyons

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har stort
Forfatter: 
Dato:  28-12-2013 23:16

set altid haft TRYG....

Der har aldrig været problemer med at få erstattet noget som helst. Og jeg har da haft brug for de ved 2 lynnedslag der kostede en computer pr. gang og en gang overspænding i strømmen hvor det var tv, satelitmodtager, DVD afspiller og computer det gik ud over. Der har aldrig været problemer med at få erstatning.

Senest havde vi brug for dem da det brændte i stalden. Stor hjælp og støtte fra dem, og ingen problemer med udbetaling af erstatning på trods af at det var over 100000.

Og det har ikke betydet at forsikringspræmien er steget efterfølgende. Vi har 0 kr. i selvrisiko.

Min eks. havde forsikring ved Total-sikring, hvor de godt nok dækkede skader, men året efter steg præmien tilsvarende prisen på skaden.... :-( Så skiftede han....

Det er helt sikkert nok muligt at finde en billigere forsikring end TRYG, men netop indbo tror jeg altså at det er begrænset hvor meget der er at spare.... Og ja.... Måske er god service også værd at betale lidt for.

Zamangah

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  29-12-2013 09:08

Jeg bruger Tjenestemændenes Forsikring, pt er jeg glad ved dem, de er billige - der er ikke mange andre selskaber der kan matche dem.

"hvordan gik det med at melde skaden og få erstatningen?"

Det gik helt fint at melde skaden (ulykke dog - har heldigvis ikke haft brug for andet indtil videre) - erstatning kan jeg først fortælle til april - korsbåndsskade, jeg skal kontakte dem et år efter min operation.

/Angel

Qvicunque bene bibit, bene dormit

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har en student
Forfatter: 
Dato:  29-12-2013 23:04

forsikring via Codan - i samarbejde med DJØF.

Jeg er glad for den, den dækker alt hvad jeg har, inkl. cykel og tyveri og der har ingen problemer været med at få udbetalt erstatning :)

Hilsen Celia

Sieze the day!

Hellere fortryde noget man gjorde, end noget man aldrig fik gjort.

0
0
Svar på denne tråd

ts....
Forfatter: 
Dato:  29-12-2013 23:36

Jeg anbefaler Topdanmark, da de oveni har ansvars-forsikring på hesten sammen med indbo-forsikring.

Ikke alle har dette.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider