Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

weather beeta regndækken...?
Forfatter: 
Dato:  26-12-2013 01:38

Hvor finder jeg et regndækken i samme model som det jeg linker til, weather beeta, dvs. med freestyle og v-hals ?

Link: www.hestogco.dk/vare/2868- weatherbeeta-weatherbeeta-220-gram

Har ovenstående dækken til min hest, men vil også gerne have et regndækken, kan dog ikke finde det ?

0
0
Svar på denne tråd

gdsgrdsgdf
Forfatter: 
Dato:  26-12-2013 20:54

Når du skriver v hals, mener du så det weatherbeeta kalder "high" eller den hals som er vist på billedet?

Tanja

0
0
Svar på denne tråd

xxxxxx
Forfatter: 
Dato:  26-12-2013 23:04

Der menes, den hals som på billedet dvs. m. plys v. manken.

Mht. v-hals menes, at foran på bringen er dækkenet udformet som et "v" m. lukningerne neden under.

0
0
Svar på denne tråd

Rytterhjørnet
Forfatter: 
Dato:  27-12-2013 11:52

Når jeg skal bruge Weatherbeetadækkener, så plejer jeg at få Rytterhjørnet i Frederikssund til at bestille det hjem til mig, såfremt Scanhorse har det på lager. Så har jeg det gerne inden for få dage. Nu ved jeg ikke hvor i verden du kommer fra, men Rytterhjørnet sender også, og de har altid en fantastisk service. www.rytterhjoernet.dk

0
0
Svar på denne tråd

montana....
Forfatter: 
Dato:  27-12-2013 15:11

Tak for info.

Rytterhjørnet kunne dog ikke hjælpe, de kunne se at dækkenet findes i 0 gram, men ikke hvor jeg evt. kunne købe det.

(kan dog ikke selv se dette i kataloget, de viser min. 100g)

Som alternativ må jeg købe condurra.ipapercms.dk/ScanHorse/ Katalog/DKNOridU2013U/

(weatherbeeta overgangsdækken standard freestyle 100g, rød)

Hvilket jeg heller ikke kan finde en forhandler på ??

(rytterhjørnet kunne ikke hjælpe)

(har kontaktet scan-horse, men de svarer ikke)

Vil dog helst have dette dækken m. 0 gram.

Mine krav er at dækkenet er standard, dvs. m. plys v. manken (ikke høj hals) og bringe-slidser skal være foran på bringen, ikke på siden af benene.

Vil bare gerne have dette specifikke dækken, da model mv. passer min hest optimalt.

Så, oplysninger modtages stadig gerne...

0
0
Svar på denne tråd

errrrrrrrrrrrr
Forfatter: 
Dato:  27-12-2013 15:48

Man kan få nogen her...

dyrenes-eldorado.dk

Ved ikke om de er der i din størrelse...

Tanja

0
0
Svar på denne tråd

Ok....
Forfatter: 
Dato:  27-12-2013 16:14

Scanhorse har sikkert lukket her mellem jul og nytår. Rytterhjørnet ringede og forhørte sig om et regndækken til mig, købte så det med hestemotiverne på i Weatherbeeta Joules model. Det er den almindelige standard hals og plys på mankestykket. Passer mulen lige så godt som det almindelige Weatherbeeta. Men også Helles ridehudstyr har nogle og jeg har også haft købt et af mine her: www.hellesrideudstyr.dk Der er den røde model i 100 gram, ved dog ikke hvilken størrelse du søger

0
0
Svar på denne tråd

xxxxxx...
Forfatter: 
Dato:  27-12-2013 18:33

1000 Tak for hjælpen, virkelig en stor hjælp, som jeg er rigtig glad for.

Hellesrideudstyr har lige nøjagtig det dækken som jeg (næsten) søger dvs. ville helst have m. 0 gram, men som alternativ kan jeg godt bruge m. 100 gram. (det røde dækken - str. 155cm)

Det specifikke v. dækkenet er : (som passer min hoppe optimalt)

-plys v. manken og lav hals

-bringeslidser foran på benene og ikke på siden af benene

-"v"-hals, dvs. v-formet foran på bringen og lavere i siderne på skuldrene, lukningerne sidder lavere

-nylon-foer, dvs. giver ikke stød

Dyrenes-eldorado havde ikke lige den model.

0
0
Svar på denne tråd

reeeeeeeeeeee
Forfatter: 
Dato:  27-12-2013 21:41

Nu har jeg eller har haft de fleste af weatherbeetas modeller, den du viser er modelmæssigt magen til dem fra dyrenes eldorado.

Der er nogen forskellige som ingen ændringer har på pasformen.

Bla. de små stykker flis foran og ellers bare farven og mønstrene.

Fælles for alle weatherbeeta med små skulderslidser er at de sidder foran og at lukningen sidder forholdsvis langt nede så det give god frihed til halsen.

Det du selv viser er bare en anden sæsonsfarve en dem fra eldorado og ellers er forskellen udelukkende de to små stykker flis.

Tanja

0
0
Svar på denne tråd

xxxxxx
Forfatter: 
Dato:  29-12-2013 13:31

Tanja, nu kiggede jeg lige på denne model fra:

dyrenes-eldorado.dk/cms/modules/ shop/ public_product_view.ph...08&id=1417

Eneste forskel jeg kan se umiddelbart er at ovenstående model er i 600D ribstop og det røde er 1200D, samt at Spotty er i 0gram eller hvad ? (det røde er jo i 100gram)og ville som sagt helst have 0gram.

Eldorado viser også et i Navy, men om det er synsbedrag eller hvad, ved jeg ikke, men det ser ud til at hals/bringe-stykket går højere op foran på bringen kontra spotty og det røde ?

Såfremt at 600D er stærkt nok kontra 1200D (nu er det jo en hoppe, dvs. ikke vallak som leger, så måske er 600D nok ?)

Er ligeglad mht. farver/mønstre.

Må lige kigge nærmere på Spotty modellen...

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider