Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Hø/ Wrap Nordsjælland
Forfatter: 
Dato:  19-11-2013 18:17

Hej alle,

Hvorfra kan jeg få leveret godt hø og Wrap fra i år til Birkerød/Holte området?

Den leverandør vi plejer at få fra, har en temmelig støvet kvalitet i år, der ikke lever op til mine forventninger prisen taget i betragtning.

Jeg har undersøgt på billigeballer.dk men alle leverandøre der er i nærheden og som jeg har ringet til, siger at det er gamle annoncer og at de har udsolgt. Jeg har ringet til knardrupgård som kun leverer ved køb af 50 minibig baller. Så er der miniwrap.dk som har kvalitetswrap, men med en kilopris på ca 3 kr, er det er for dyr løsning. Jeg har checket dba uden held.

Det jeg har behov for en en leverandør der vil levere ca 6 bigballer om måneden. Der er desværre ikke opbevaringsplads til mere. Nogen ide til hvor jeg kan få fra?

Tine

0
0
Svar på denne tråd

1234567
Forfatter: 
Dato:  20-11-2013 07:05

Du kan prøve at kontakte "Urtebækggaard" v/Tim Klonaris

0
0
Svar på denne tråd

Svar..
Forfatter: 
Dato:  27-11-2013 16:48

Urtebærgaard er det samme som miniwrap de er brødre..

Jeg tænker på Carsten i Auderød jeg ved han kører ud til mange men ved selvfølgelig ikke hvor langt han kører, men han kender alle og hvis tilfældet er at han ikke kører til dig kan han give dig nummer til en anden :) Men ved at han kører til Frederikssund og Ølstykke.

Han tager 300-350 kr pr balle godt wrap og det billigste jeg kan finde i Hillerød området.

Kan sende hans nummer hvis det har interesse :)

//Hatter. >o<

Hellere såres af sandheden end glædes af løgnen.

1
0
Svar på denne tråd

1234567
Forfatter: 
Dato:  27-11-2013 17:36

Urtebækgaard og Li. Haspeholm/miniwrap.dk er ikke det samme, de er godt nok brødre, men har hver deres firma..!

0
1
Svar på denne tråd

billigeballer.dk
Forfatter: 
Dato:  27-11-2013 19:36

Sort havre - valset byg - småballer, vårbyghalm

SÆLGES i 4470 Svebølle

0
0
Svar på denne tråd

Tak for hjælpen
Forfatter: 
Dato:  27-11-2013 20:10

Jeg vil meget gerne have nummeret på Carsten. Mht billigeballer.dk så må jeg indrømme at jeg syntes intentionen bag hjemmesiden er god, i praksis er siden ubrugelig. Den bliver ikke vedligeholdt og derfor kan du finde annoncer med 1. Slet wrap til salg høstet i 2011. De leverandøre jeg har kontaktet gennem siden fortæller alle at det er gamle annoncer som ikke længere er aktuelle.

0
0
Svar på denne tråd

Tony ...
Forfatter: 
Dato:  30-11-2013 16:50

Giv Tony et ring, han har god service og plejer at levere fine varer!

http://www.egeholm.dk/

Louise

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider