Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

EquiMobility
Forfatter: 
Dato:  18-11-2013 21:48

Har fået anbefalet at give min hest en "kur" med Equi Mobility Plus.

Men synes prisen er lidt pebret ;(

Hvor køber I det - og til hvilken pris?

0
0
Svar på denne tråd

Equimobility
Forfatter: 
Dato:  19-11-2013 14:26

Jeg bruger det til min hoppe med stor succes.

Hun havde en akut skade, hvor hun fik Equimobility Plus som kur, da der var noget betændelseshæmmende i. Efterfølgende har hun fået den almindelige Equimobility som tilskud og der rækker en spand til 100 dage.

Priserne her hos producenten plejer at passe med priserne i butikkerne. Det er et dansk produkt, så det kan ikke købes i udlandet.

shop.equidan.dk/shop/muskulatur-led- sener-37c1.html

1
0
Svar på denne tråd

Tak for svar
Forfatter: 
Dato:  20-11-2013 10:57

Dejligt at høre med positiv erfaring! Hvis det virker er det - næsten - ligegyldigt, hvor meget det koster.

0
0
Svar på denne tråd

Equimobility
Forfatter: 
Dato:  23-11-2013 11:52

Hej Dorthe,

Faktisk så er Equimobility et ret billigt produkt, sammenlignet med tilsvarende udenlandske produkter. Equimobility Plus er ganske vist noget dyrere end Equimobility, men man giver den typisk kun som en kur i en 5-6 uger. Så det kan være en god investering, hvis man vil have hesten hurtigere igang efter en skadespause.

Mange hilsner fra

Lise Andersen

Design for Pets

Lækkert udstyr til hunde og katte!

Stort udvalg af hundehalsbånd og hundesenge,

samt alt i tilbehør til katte

0
0
Svar på denne tråd

Krydser fingrer
Forfatter: 
Dato:  23-11-2013 16:29

Har givet hende det i tre uger nu - da hun var til tjek hos kiropraktor var der sket en tydelig forbedring. Er naturligvis svært at vurdere om det skyldes træningsprogrammet eller EquiMobility - men jeg fortsætter i hvert fald med at give det. Kiropraktoren anbefalede, at jeg efter denne 50-dages kur fortsætter med endnu én spand - blot med halv dosis.

Sammenlignet med hvad hest generelt koster er det godt givet ud, hvis det virker.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider