|
|
| Klokker der er lange? |
|
|
Hvilket mærke laver klokker, der er lange i det stykke, som sidder ned over hoven? Skal bruges til foldbrug - så de skal sidde til (uden at være stramme) og være lange (så de går ned bagtil).
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| jeg bruger bare |
|
|
RBH klokker, der er et nummer større end, hvad jeg rider med, mener det er en XXL. Hun står også med dem i boksen, da hun er en knold til at rykke sko af. Ellers har jeg været glad for mine Jockey klokker, som er dobbelt så tykke, men de bliver vidst ikke lavet mere. eller er der disse: www.jo-po.dk/shop/gel-boots- anatomisk-4781p.html
Mvh Tina med Diva efter Electric boogie/Johnson. Og hestene Felix, Cindy, Dawina og Viktor
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tak for svar |
|
|
RBH klokker har jeg til at ride med i XL, så måske jeg skal prøve et par i XXL. Dem du linker til ved jeg ikke om duer, hun har ringsko på så de passer ikke til.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Årrhhhh.... |
|
|
Først nu ser jeg, dem du linker til - kan man skærer bunden af 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| klokker |
|
|
Jeg plejer bare at bruge et nr større til foldbrug end ridebrug  er glade for refleksklokkerne fra Horze til fold brug, de er store i en xl..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Svar..... |
| Forfatter:  |
CarolineR |
| Dato:  |
28-10-2013 16:28 |
|
Jeg synes Davis klokker er langt i modellen, og har selv været glade for dem bl.a. til fold 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
De eneste der virker hos mig, er Eskadrons tykke neoprenklokker til ca. 180kr. Har prøvet alverdens forskellige udgaver og modeller.. De dør som regel på under en uge, disse kan holde op mod 1 år til min hest.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bummelum |
|
|
Tak for jeres svar - de skal ikke være store (omkreds) men lange, så de går ned over hele hoven (og bagtil over skoen).
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| Horze klokker |
|
|
Charlotte: er refleksklokkerne anderledes end Horzes alm. klokker?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Tak for linket |
|
|
Er de alm. i str.? Hun går normalt med XL i stort set alle klokker (RBH, Eskadron, Kieffer).
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Svar..... |
| Forfatter:  |
CarolineR |
| Dato:  |
30-10-2013 13:00 |
|
Min svinger lidt melle L og XL han havde XL i dem her så tænker de er sådan til alm. lidt små i str.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Bummelum |
|
|
Af alle klokker jeg har set indtil nu, er det Eskadrons der er længst?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 123456 |
|
|
Bruger horze klokker, som beskrevet ovenfor. Prisbillige og rimelige holdbare. Slår self ikke eskadron på kvalitet, men helt bestemt på prisen, idet man kan få ca 4 par for sammen pris, som 1 par eskadron.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Horze klokker |
|
|
Tak for input  Jeg har de klokker fra Horze, de er gode og har en rigtig god pasform, men Eskadron klokkerne er længere (i hvert fald på min hest). Lige nu har hun Quick wrap klokker på fra Professional's Choice, de sidder super godt ned om hoven, men er pokkers dyre 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|