Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Trailer:Træ med polyesterbeklædning?
Forfatter: 
Dato:  29-08-2013 18:59

Jagten på den rigtige trailer til mig er gået ind :) Noget af et projekt!

Den trailer jeg skal have, kommer nok til at stå mest ude, så jeg tænker at det skal være en med alubund og evt glasfiber sider og tag...

Nu er jeg så stødt på en Thiel trailer, som har "træ med polyesterbeklædning". Er der nogen der ved hvad det er? Og hvor godt det holder udendørs?

Mvh. Maibrit.

sommergræs tilbydes i 8380 Trige.

0
0
Svar på denne tråd

trætrailer
Forfatter: 
Dato:  30-08-2013 14:48
Jeg har lige købt en brugt x trail trailer som også er en træ trailer men med belægning.
Den er meget velholdt og det ser virkelig ud til at holde godt.
Jeg har kun haft træ trailere men synes helt klart dette er en god løsning:-)
0
0
Svar på denne tråd

Jeg er .........
Forfatter: 
Dato:  31-08-2013 08:42

Jeg er ikke sikker, men jeg vil tro det er samme koncept som Bøckmann. Siderne af deres glasfibertrailer har det der hedder en sandwich konstruktion, der gør den langt mere kraftig og holdbar, da træet ikke kan rådne sålænge der ikke er hul i glasfiberen, det er galfiber-træ-glasfiber i en lukket konstruktion.

Det samme gælder for deres bund, den har en tyk træbund med påsvejset gummibund, igen kan der ikke trænge vand og fugt ned i bund som de andre med løs gummibund.

Mvh. Søs

0
0
Svar på denne tråd

Der er...
Forfatter: 
Dato:  06-09-2013 06:48

...formentlig en slags vandfast krydsfiner med en overflade af plast. Altså en trætrailer.

Glasfiber er flottest, men et lidt skørt materiale, som kan slå sig og revne. Træet kan derimod forgå over tid, hvis overfladen brydes.

Mette (Fjolle)

Det Gule Helvede

...Det er ligesom i trafikken - man skal uden om de gule kegler...

...Rigtige bekymringer starter med Dansk Varmblod...

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider