Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Hestemassør/tandlæge Roskilde?
Forfatter: 
Dato:  21-08-2013 08:17

Hej med jer.

Kan i anbefale en god og ikke alt for dyr hestemassør i Roskilde området? Jeg synes det er lidt af en jungle :-)

Hvis i havde en hest som føles "stram" til venstre - altså den vil ikke rigtig runde sig, slår lidt fra. Hvad ville i så prøve først?

Den har fået ordnet tænder for to måneder siden hos hestedoktoren i forbindelse med handelsundersøgelse, men jeg er lidt bange for at det ikke er blevet gjort ordenligt. Så jeg overvejer også at få en "rigtig" tandlæge ud til hende. Hun er nemlig også begyndt at savle ret meget så snart hun får biddet i munden. Især fra venstre side synes jeg.

Kan i anbefale en dyrlæge der er rigtig dygtig til tænder?

Tak for hjælpen :-)

Hilsen Suzai

0
0
Svar på denne tråd

Helt sikkert
Forfatter: 
Dato:  22-08-2013 10:35

Thomas Alkjær fra Land og By Dyreklinik v Roskilde

Er også uddannet kiropraktor ved siden af tanddyrlæge :-)

De har desuden fast lav pris på tandrasp - 1000,- inkl moms, medicin og 15 km kørsel

0
0
Svar på denne tråd

Tandlæge
Forfatter: 
Dato:  23-08-2013 09:12

Jeg kan så IKKE anbefale Thomas fra Land og By. Det kan godt være det er billigt, men kvailteten af arbejdet er også derefter.

En dyrlæge, der er god til tænder er Henrik Busch fra Kildevang Dyreklinik.

Vi har ude hvor jeg står gode erfaringer med massør Marianne Kjeldahl, men har ikke selv brugt hende.

1
0
Svar på denne tråd

jjjjjjjjjjj
Forfatter: 
Dato:  25-08-2013 22:42

Vi bruger Signe fra Tune dyreklinik, hun er rigtigt god til tænderne og har tager en del kurser i Tyskland vist..

http://www.tunedyreklinik.dk/

Kærlig hilsen

Charlotte Bursche

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider