Tikki
Det er godt du har været med heldig med Kit og er glad for hende:-) Men at hun er den med færrest utilfredse kunder og nok lige en overdrivelse, der er altså en del tråde om hende herinde.
Min erfaring med Kit, er at købe den sadel hun anbefalede og påstod var det eneste der nogensinde kom til at ligge på min hest. Allerede efter første stopning var den dog i bagvægt, hun mente den lige skulle rides til og at hesten ændrede sig, hun kom derfor 2 md. efter og tilpassede den igen, same-same. 3 md senere kom hun igen og igen 2-3 md efter. Hun var ude 4 gange på under et år og sadlen kom aldrig til at ligge optimalt og blev med at ligge i bagvægt, ikke nok med det så tog hun sig betalt hver gang, så hele herligheden kostede mig knap 9000 kr.:-( Jeg ku har købt en ny sadel istedet:-(
Dernæst fik jeg en anden sadelmager ud, som ku nævne de første 6-7 forskellige sadler min hest sagtens ku gå med og endte med en Passier som lå perfekt!
Jeg kender flere hvor hun har stoppet sadlen skævt, for meget, forkert, sadler som kunderne har skulle vente flere måneder på mm..
Så ALDRIG mere Kit Hansen, beklager............
Mvh. Søs