Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

www.kokspangsadelmageri.dk
Forfatter: 
Dato:  30-07-2013 13:41
Nogen som kender dem og som vil anbefale dem. ??

MVH BENTE

DEN STOLTE EJER AF EN SKØN HOPPE!!!

0
0
Svar på denne tråd

dadada..
Forfatter: 
Dato:  30-07-2013 15:06

Jeg ved mange er rigtig glade ved ham :-)

Jeg har dog ikke selv haft gode erfaringer, havde ham ude til min nye hest og min gamle sadel som jeg ikke trode ville komme til at kunne passe den ny hest overhovedet, pga min nye hest var meget markeret, og sadlen lå nærmest direkte ned på rygsøjlen fortil. Så jeg bad om at prøve nogle nye sadler!

Men det mente han bestemt det kunne, og stoppede den om :-) Men men men den passede ikke, så han fik den en gang til, og stoppede den yderligere!

Den passede stadig ikke, og han fik den over 3 gang, og 3 gang lykkens gang!?! Nej... Sadlen passede stadig ikke!

Han kunner derfor ikke gøre mere for mig, sure lære penge at betale for mig, samt at stå uden sadel så længe!

Jeg har efterfølgende hørt lign. historier, desværre!

Men ellers er han en rigtig rar mand, og super dygtig til sit håndarbejde, især reperationer, på læder og dækkener mm :-)

Det at leve, er livet...

Livet er det, at leve...

0
0
Svar på denne tråd

Heller ikke mig!
Forfatter: 
Dato:  30-07-2013 15:20

Har også kun hørt dårligt. Desværre.

Fik lavet min hos Horze i Hasselasger, den skulle bare stoppes bagtil. Da sadlen havde været hos Michael tre gange hav jeg simpelthen op! Gjorde ham opmærksom på, at sadlen ikke lå rigtigt på hesten og at den faktisk lå bedre før - om han kun lave den om. Han blev meget sur, til tros for jeg sagde det i en pæn tone.

1600 var spildt der.

SØGER PART TIL MIN PONY!!!!

mvh Sofie og Sheik

opstaldning nær Skanderborg tilbydes.

sælger alle former for bidløse trenser højst 1 år gammelt, samt underlag og teenager tøj - sko. Og en ny fixie c ...

0
0
Svar på denne tråd

taktak
Forfatter: 
Dato:  30-07-2013 15:26
Sadlen et tilpasset. Jeg skal have lavet større knæstøtter på den.

MVH BENTE

DEN STOLTE EJER AF EN SKØN HOPPE!!!

0
0
Svar på denne tråd

Kanon godt arbejde
Forfatter: 
Dato:  30-07-2013 22:34

Jeg har brugt ham i snart 6 år og har altid været tilfreds med hans arbejde, både omstopning af sadler men også specialopgaver, som tilpasning af hovedetøj og køreseletøj.

Hilsen Rikke

Ridehal til rådighed 20x40 med en god sandbund (6752)

0
0
Svar på denne tråd

Erfaringer
Forfatter: 
Dato:  30-07-2013 23:20

Jeg har altid brugt ham og har været glad for ham gennem årene, men synes desværre at han har haltet lidt de sidste par år.

Omstopning vil jeg ikke bruge ham til mere, men han kan sit kram når det gælder syopgaverne.

Jeg har også fået gjort mine knæpuder større ved ham, og det har jeg været helt tilfreds med.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider