Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

barefoot london
Forfatter: 
Dato:  15-07-2013 11:46

hej med jer!

jeg lurer på en Barefoot London str 0 til en 2´er pony... men hvad er jeres erfaringer.. kan man springe lidt i sådan en fætter - eller er det helt hen i vejret??

på forhånd tak for jeres inputs!

Kristina

0
0
Svar på denne tråd

Det er ikke
Forfatter: 
Dato:  15-07-2013 12:05

En springsadel. Det er en dressursadel som også kanbruges til turridning.

Stald Pedersminde....

Fjordhest Lotus 2001

Irish cob Romanys Agata 2008

Irish cob Pedersmindes Monique 2012

0
0
Svar på denne tråd

1231546893
Forfatter: 
Dato:  15-07-2013 17:40

Hmm. det er en super lækker sadel - ingen tvivl om det

Har selv en str. 0 til min 2'er. Og jeg er virkelig glad for den. Min røv kan faktisk være der - det kneb i min gamle 16" sadel.

Kan du springe i den? Njaa. Det er som nævnt en dressursadel, og er derfor ikke designet til det. Men jeg er slet ikke i tvivl om at man godt KAN gøre det. - Hvis man bare hyggespringer en smule ind i mellem og ikke for højt.
Man skal så bare huske at have et tilsvarende underlag til den, så trygfordelingen bliver rigtig :)

Konikponyen Masca Z Nadziei

og

Frieserpigen Jackie af Birkely!

Kig gerne min blog

masca-z-nadziei.blogspot.com/

Og mød os på Epona.Tv

HornskovVindberg Inkasso

0
0
Svar på denne tråd

xxxxxxxxxxxx
Forfatter: 
Dato:  15-07-2013 18:59

Ja, som allerede nævnt er den jo bygget som en dressursadel, så jeg synes bestemt ikke, den er hensigtmæssig at springe i. Jeg havde min i ca 3 mdr. og var dybt skuffet over kvaliteten af sadlen, på trods af det korrekte underlag osv kørte sadlen rundt på hesten, både frem og tilbage og til begge sidder uanset hvor meget og hvor tit jeg spændte gjorden, da det heller ikke hjalp at lægge et fortøj på blev jeg rigtig godt træt af den og solgte den. Det er ikke så sjovt når man pludselig befinder sig nede på siden af hesten, stadig siddende i sadlen :S mens dyret løber ad h...til, fordi den bliver skræmt pga sadlen ruscher.

Desværre, men i min verden er det en skodsadel..

0
0
Svar på denne tråd

Ddddddddddd
Forfatter: 
Dato:  20-07-2013 15:47

Jeg er super tilfreds med min. Ligger fint på alle mine ponyer. Jeg bruger den til spring 70 cm knæpuderne kan flyttes. Til tur og dressur den er go til den korte ryg. Jeg har også to sensation g4 sadler der bruges til det hele :-)

Fellponyer tilsalg

kik ind på min hjemmeside eller ring 22380462

Hilsen Malena

http://www.fellponyertilalt.dk

www.fellhingsten.dk

Motorcykelsæder ombetrækkes!

Klik ind på www.ombetraek.dk

0
0
Svar på denne tråd

bedste sadel
Forfatter: 
Dato:  20-07-2013 23:57

jeg har en, og er mere end tilfreds med den. Man sidder RIGTIG godt, og den ligger perfekt på både min tinker og islænder

0
0
Svar på denne tråd

Smag og behag
Forfatter: 
Dato:  30-07-2013 15:54

Jeg havde og har stadig en barefoot cheyenne, og den har jeg altid været ovenud tilfred med. Jeg købte for nogle år tilbage en london, men jeg fandt mig aldrig tilrette i den. Jeg endte med at sælge den. Hende der købte den af mig er lykkelig for den. Jeg tror at det bedste er at prøve en med mulighed for at levere den tilbage.

Jeg syntes knæpuderne var bøvlede. Smart idé, men sadelklapperne fandt aldrig rigtig ind på plads og jeg følte at jeg sad med benene for langt fra hesten.

Vh Dorthe

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider