Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Biomekanik underv. Aalborg
Forfatter: 
Dato:  20-06-2013 17:42

Øj sikke en overskrift.

Det jeg mener er: Er der en klub omkring Aalborg hvor man kan få undervisning i biomekanisk ridning, eller altså bare en mere holdbar brug af hesten. Jeg efterlyser en klub, eller stald el. lign. da jeg ikke selv har hest, og heller ikke påtænker at købe inden for det næste halve år - mindst.

Først og fremmest skal jeg bare i rideform igen, men jeg gider ikke blive bedt om at save eller tillære andre uhensigtsmæssige idéer.

Findes sådan et sted overhovedet? Og så helt heroppe i Nordjylland.

På sigt vil jeg selvfølgelig have hest igen, og dermed selv bestemme underviser og ridemetode, men hvilken type og under hvilke forhold, kan jeg ikke tage stilling til, før jeg er kommet tilbage i hesteverden, sådan mere fysisk og regelmæssigt.

Kom frisk med bud.

Medlem af Bullerklubben

0
0
Svar på denne tråd

jo da..
Forfatter: 
Dato:  20-06-2013 22:15

Jeg har hest på stald Rygaard, der ligger i Aalborg øst. Det er en stald med ca. 25 heste og vi er en masse piger deroppe der går rigtig meget op i biomekanik og anatomisk rigtig ridning.

Jeg arrangerer undervisning med Stine Joy. Kursus og undervisning med Annette Klausen. og så er Amanda Barton forbi 2 gange hver sommer for at holde kursus. Hvis du ikke lige kender dem har de alle 3 hjemmesider på nettet :)

Hvis du er interesseret i at høre mere og se stedet, kan du lige sende mig en mail eller privat besked så kan du få ejerens nummer :)

MVH Tine

0
0
Svar på denne tråd

Tak for buddet
Forfatter: 
Dato:  21-06-2013 16:13

Det lyder sørme godt, men kan man deltage i kurserne på en rideskolehest der? For jeg mangler jo netop hest, og selvfølgelig et miljø/ugentlig undervisning, hvor jeg lærer at ride hesten bagfra i stedet for at have hesten hængende i tøjlen.

Medlem af Bullerklubben

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider