Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Opstaldning nær Vejle??
Forfatter: 
Dato:  08-06-2013 19:18

Jeg overtager D 1/7 en utrolig dejlig varmblodshoppe, og vil derfor gerne undersøge opstaldningmulighederne! Gerne privat også :-) dog med rimelig afstand til ridehus. Håber at høre fra jer!

0
0
Svar på denne tråd

Hornstrup Ridecenter
Forfatter: 
Dato:  08-06-2013 20:28

Jeg vil gerne anbefale Hornstrup Ridecenter. Et privat sted med plads til 36 heste, 20x40 ridehal, udendørs dressurbane og stor udendørs springbane, og rigtig, rigtig gode foldmuligheder. Ikke rideskole, dog med handicapridning om formiddagen.

Var selv rigtig glad for at være der. Prøv at ring til Elin og hør om hun har ledige bokse :-)

http://www.hornstrupridecenter.dk/

Det er ikke et dårligt liv - blot en dårlig dag..

0
0
Svar på denne tråd

Dine behov..
Forfatter: 
Dato:  08-06-2013 21:02

Hvis du skriver mere om dine behov og ønsker til stedet så er det lettere at komme med ideer...

Jeg kender et par steder i vidt forskellige priser og kvaliteter i forhold til stald/faciliteter og hvad du selv skal stå for / deltage i..

Mvh.

Nordvig

med

Den Smukke Arando

0
0
Svar på denne tråd

Vonge hestepension
Forfatter: 
Dato:  08-06-2013 21:34

Min hyp er opstaldet på vonge hestepension (der er vidst en ledig boks) og vi har ridehal og er ved at få lavet udendørs ridebane. Jeg er rigtig glad for stedet og min hest trives. Der kan laves nærmest den aftale om pasning som passer til dig og din hest :)

men det er jo så lidt uden for Vejle :)

Under uddannelse til basisinstruktør ved BBH - se mere på:

http://www.staldvibe.dk

Alle heste er heste, men ikke alle ryttere er ryttere!

0
0
Svar på denne tråd

www.enevoldsminde.dk
Forfatter: 
Dato:  08-06-2013 22:16

Jeg er super glad for at have min hos stald enevoldsminde i Gårslev ca. 10 - 15 km fra Vejle. 20 x 40 ridehus, 20 x 60 udendørs dressurbane. Der fodres 4 x dagligt og hestene går ude fra ca. middag (efter 2. fodring) og til det bliver mørkt. Super kvalificeret undervisning v. examineret berider og altid søde og glade mennesker. Jeg tror måske endda der er en ledig box, hvis du er heldig :-)

Du skriver bare, hvis du vil have flere oplysninger... Ellers burde alt du har bruge for være på hjemmesiden...

"Der er lige så mange meninger om dét at have hest, som der er heste-mennesker"

Så skal vi ikke bare blive enige om at vi er uenige?

0
0
Svar på denne tråd

Krav til stedet
Forfatter: 
Dato:  09-06-2013 11:34

Mine krav er ikke enorme. Gode folde, hvor hesten kommer så meget ud som muligt. Fin stald, behøver ikke være helt nyt, men heller ikke ved at falde fra hinanden. Ridebane/hal på stedet eller i området. rimelig offentlig transport til stedet. Kan deltage i selvpas, men fuldes har selvfølgelig også interesse:-)

hornstrup lyder så fint, er skrevet op derud til! Vonge bliver desværre for langt væk, det samme med enevoldsminde..

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  09-06-2013 19:47

Kolding er vel for langt væk?

Vi har nemlig en ledig boks i vores selvpasser stald Gode folde, masser af foldtid, ridebane, flere ridehaller inden for en radius af 4 kilometer, skov, stier og marker man kan ride på/i. Stalden er rimelig ny, højt til loftet og godt indeklima.

Sascha

Sani Cheval & Halimah Bint Ibriiz OX

Fotografering tilbydes. Se min hjemmeside:

sh-foto.dk

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  10-06-2013 04:22

Jeg flyttede min hest på Hornstrup for en måneds tid siden og er bare rigtig glad for det!!

Super lækkert sted!!!

0
0
Svar på denne tråd

Almind
Forfatter: 
Dato:  10-06-2013 10:49

Min hest står i en lille privat stald i almind (ca. 18km fra vejle) med plads til 16 heste. Vi har et forholdsvidt nyt 20x40 ridehus og stald, en 20x40 ridebane, en 20 m rotunde, og en lækker skov et par 100m derfra. Hestene går opdelt hopper og vallakker. Om vinteren går de på jordfold og på græs om sommeren. Vi har alle hver en fast fodrevagt i ugen, enten morgen eller aften, når hestene er på stald. Vi er en blandet flok som rider mange forskellige dicipliner og vi har en super atmosfære i stalden.

Der kører en bus fra vejle som stopper næsten lige ved døren.

Så vidt jeg ved har vi vist en boks eller to ledig. Hvis du er interesseret kan jeg sende en PB med stadejers nummer :)

Hilsen Simone

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider