Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Opstaldning i Slangerup
Forfatter: 
Dato:  01-06-2013 23:55

Suk.. Må vist hellere krybe til korset, for trods jeg har boet og redet i Slangerup hele mit liv, ved jeg intet til opstaldnings muligheder og priser i "min by"

Det står sådan, at jeg muligvis køber hest til vinter og jeg skulle jo gerne have et godt sted at stille min hest!

Spørgsmålet går derfor på, hvilke stalde/hestepensioner der kan tilbyde opstaldning, hvad de koster, hvilke faciliteter/muligheder der er, og hvordan og hvor meget hestene bliver passet på stedet

Håber der er nogen hestefolk i Slangerup der kan byde ind og hjælpe

0
0
Svar på denne tråd

lindholmen
Forfatter: 
Dato:  03-06-2013 22:09

Nu ved jeg ikke lige hvor du er henne mht. ønsker af stald. Om det skal være en større stald med alle faciliteter på stedet, eller om du hellere vil stå i en mindre stald med lidt eller få faciliteter.

Hvis du er til en større stald med alle faciliteter, så hvad med at overveje Lindholmen?

Stedet har de faciliteter man har brug for:

- Udendørs ridebane (20*60)

- Udendørs springbane

- Ridehus (20*40)

- Skoven 15 min. væk

- SLR 10 min væk

- Store dejlige folde

- Meget foldtid (hopper og vallaker delt op)

- Mulighed for undervisning i spring & dressur (du kan også medbringe
din egen)

- Fuldpension

Pris: 2700,-

Lindholmen er et socialt sted med et godt klima rytterne imellem. Der er ofte hyggelige arrangementer, hvor der er plads til alle uanset disciplin og ambitions niveau. Stalden plejer at være fyldt op, men pt. er der 2 ledige bokse derude (der er en annonce på markedet under post nr. 3550)

Det er klart mit bedste bud på en god stald i Slangerup.

Held og lykke med projektet

For at opdage nyt land, er man nødt til at miste kysten af syne et stykke tid

1
0
Svar på denne tråd

Lindholm
Forfatter: 
Dato:  08-06-2013 12:54

Jeg vil også klart anbefale Lindholm - Lene er super sød og god at snakke med, der er super hyggeligt og gode faciliteter og tæt på SLR !

Mia - Nu med en 3 års vallak e. Zardin

0
0
Svar på denne tråd

lindholm
Forfatter: 
Dato:  11-08-2013 12:30

lindholm er et super fedt sted hvor der er plads til alle :-) www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ read.php4?f=24&i=16236...y=desc&e=0

0
0
Svar på denne tråd

Ved siden af kjærsholm
Forfatter: 
Dato:  12-08-2013 12:19

Hej jeg er ikke selv fra slangerup men jeg har for nogen år tilbage været oppe og prøve hest hos Bente Eliasen hvor der var et kæmpe ridehesten lige ved siden af med to ride huse flere Udendørsbaner og stalde. Jeg ved ikke hvad stedet hedder men kan måske hjælpe dig lidt på vej. Vil mene det ligger tæt ved slangerup overdrev 1. Så tag ud og kig :-)

kh

0
0
Svar på denne tråd

Slangerup Lynge rideklub
Forfatter: 
Dato:  12-08-2013 12:23

Så fandt jeg ud af hvad det hed.

slangerup Lynge rideklub

se deres hjemmeside

0
0
Svar på denne tråd

bumbumbumbum
Forfatter: 
Dato:  12-08-2013 15:37

SLR er kun en rideklub og der er ikke mulighed for opstaldning.

Bentes søster Gitte har drevet rideskolen på SLR. Men klubben ville ikke offre det der skulle til for at opfylde de nye lovkrav til stald, så derfor er Gitte flyttet til Ølstykke med rideskolen.

Dbh Jane

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider