Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

kiropraktor hest kolding
Forfatter: 
Dato:  31-05-2013 10:39

Ved dette emne har været oppe at vende før, men jeg følte ikke rigtig det hjalp mig. Så nu bringer jeg det selv på banen! ;-)

Min Islænder er meget stiv på venstre side, og tildels fuldstændig låst. Så jeg ville hører om i kunne anbefale en kiropraktor i kolding omegn, der er dygtig men heller ikke for dyr.

Hvis dette dog ikke er muligt, at finde en der ikke er for dyr,. Vil jeg tage den jeg syntes er dygtigst, da det er vigtigere end prisen ;-)

Håber i kan hjælpe Isbuk og mig ;-)

0
0
Svar på denne tråd

kiropraktor
Forfatter: 
Dato:  31-05-2013 11:54

Hej

Jeg ved at den ene af hestedyrlægerne hos Kolding Dyrehospital er kiropraktor skulle være og meget dygtig.

Han hedder Gorm Carson.

Derudover er der dyrlæge og kiropraktor Gitte Kongshammer fra Alterna-vet i Fredercia, jeg ved hun kører i Kolding området. Hun er super dygtig og god ved dyrene. Hu kan også udfører laserbehandlinger og arpupunktur.

Mette

carpe diem - grib nuet

Sov sødt

Kingo

31.10.1991 - juli 2008

Minnie

04.05.2006 - 29.05.2011

I er elsket og savnet

HF student anno 2009

BA i almen erhvervsøkonomi anno 2012

Barfodstrimmer bør forbydes ...

0
0
Svar på denne tråd

Vejen......
Forfatter: 
Dato:  31-05-2013 13:31

Christine Thomsen fra vejen dyrehospital er også uddannet kiropraktor.

Bruger hende som dyrlæge og har i starten af året haft hende til at behandle min hoppe som var blevet sparket på skulderen med kiropraktik. Stor tilfredshed fra både hesten og jeg.

Mvh

Mette

Skøn hestevenlig opstaldning i Kolding

www.lille-hovgaard.dk

0
0
Svar på denne tråd

Eva Løber
Forfatter: 
Dato:  31-05-2013 23:31
Jeg bruger selv Eva Løber og er så glad for hende, helt klart de ekstra kørselspenge værd, da hun var på barsel prøvede jeg Heidi Nielsen som også gør et godt stykke arbejde :)

Hilsen Simone

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider