Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

tablet for begynder
Forfatter: 
Dato:  27-05-2013 12:30

Min dreng skal have en tablet i fødselsdagsgave - han bliver 7 år.

Hvilken tablet har I - og hvis prisen er under 800 kr, hvad skal man så vælge..

Mor ved intet om sådanne tingester, men den skulle gerne kunne hente nogle børnespil (det eneste jeg kender er angry birds)

Gode forslag søges hermed?

Kærlig hilsen

Stine

- Mor til Andreas 2. juni 2006

&

Kaya Rosa 10. august 2007

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  27-05-2013 12:55

iPads er dejligt brugervenlige og har fantastiske børne-apps, både med spil og læring :) de bruges endda til børn med autisme og på visse skoler i USA som en del af læring.

Jep :)

Mvh. Sophie (:

stud.med.vet

0
0
Svar på denne tråd

tumle tum
Forfatter: 
Dato:  27-05-2013 19:43

mine drenge har en Denver 9.8 tommer mener jeg, den til 1300 kr, og den fungere fint til deres forbrug, min datter som bruger den i skolen har en Samsung, til omkring 3000 + med 32 gb hukommelse, men som sagt hun bruger den også i skolen og derfor valgte vi at hun burde gå efter sådan en.

Vi er ikke til apple produkter, og Android marked har også flere gratis apps end appels marked. ( sidst jeg tjekkede)

Men din søn er 7, ikke ? så vidt jeg husker, så vil jeg tro han hurtig kommer efter at finde de spil han kan lide. bare HUSK at sætte kode på betalingens muligheden, så han ikke køber uhæmmet.

vores er 8 og har haft dem siden de var 7 og det var ikke meget hjælp de skulle have til dem, og de snakker meget indbyrdes i skolen omkring hva de kan lide at spille, de fleste i min drengs klasse har enten en tablet selv eller har tilgang til en.

Min dreng er blevet ret hård til engelsk fordi de spiller en del Minecraft på tablet, og det behøver ikke være desideret indlærings spil, da de bliver lidt tvunget ud i at enten forstå selv eller rende efter mor og far hele tiden for at få læst op, min er heldigvis så doven indrettet at han prøver selv på at forstå det, og hvis det er helt galt kommer han og spørger.

jeg bruger dog lidt tid på at gå dem igennem en gang imellem så jeg har tjek på hvad de henter ned på dem.

Vi gør som vi plejer, og det fungere fint :)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider