Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

beslagsmed
Forfatter: 
Dato:  27-05-2013 17:21

hej alle sammen jeg leder efter en ny smed da jeg er ved at være rimelig træt af min gamle smed (Stor smeden) han var altid forsinkede, han sagde aldrig hvornår han tog på ferie, og så er han en krig om at svare tilbage hvis det er en haste sag, er der nogen af jer der kender en god og billeg smed som arbejder eller kører omkring i Ringsted om rådet?

Hilsen Line

0
0
Svar på denne tråd

fatter hat...
Forfatter: 
Dato:  28-05-2013 00:01

Hej Line.

Jeg bruger også Storsmeden, og forstår slet ikke hvad du skriver ?? Altså på den måde, og jeg slet ikke har den oplevelse af ham, som du har....

Han har ALTID svaret mig på både opkald (eller ringet tilbage snarest muligt) og svaret på SMS, og været her i løbet af no time, hvis noget var akut og jeg skrev SMS til ham...

Har altid behandlet hestene super, kommer til tiden, og jeg informeres pr. SMS søndag om hvilken ugedag han kommer den efterfølgende uge (kører fast turnus), og har jeg haft brug for at det skulle være en anden dag, så er det blevet en anden dag, uden nogen problemer....

Kan desværre ikke hjælpe dig med en anden smed, men ville bare side, at jeg slet ikke kan genkende nogen af dine oplevelser med hverken Kjetil eller Sune fra Storsmeden....

Held og lykke med og finden en anden...

Hilsen Tina

Ejer af Cisco Joy og Sofus !!

En verden uden heste - føj for et mareridt !!
1
0
Svar på denne tråd

Storsmeden forsinket?? Aldrig
Forfatter: 
Dato:  28-05-2013 09:31

Jeg har samme opfattelse som Tina1972 af Kjetil og Sune fra Storsmeden.

Jeg har brugt dem i 4år, og har aldrig oplevet afbud, afbrænding, eller at de var utåleligt forsinkede.

Tvært om så får jeg altid en tid oplyst i weekenden, -jeg er også i fast sko-turnus-, de er der til tiden, altid søde og tålmodige, selv når hesten ikke altid er flink som den burde være.

De servicerer en tabt sko hurtigst muligt, og jeg får altid svar tilbage fra dem, når de har mulighed for det.

mht hastesag, så har de jo telefontid, og uden for telefontiden står de jo med hove i hænderne, så man kan jo ikke altid forvente de lige kan svare tilbage straks.

jeg kan heller ikke hjælpe med anden smed i området, jeg vil ikke bytte Kjetil og Sune for nogen anden.

0
0
Svar på denne tråd

Storsmeden...
Forfatter: 
Dato:  28-05-2013 10:15

Jeg må tilslutte mig de andre uforstående.

Jeg har brugt ham gennem 4år nu, altid givet besked på SMS hvornår med dag og tidspunkt at han kommer i weekenden op til den følgen uge hvor han kommer. En gang har jeg oplevet han aflyste pga sygdom hvilket jeg synes er helt fair, han aflyste i god tid og gav mig hurtigt en nu tid. Sidste sommer skulle min havde nye sko mens han holdte ferie og han skrev og spurgte om jeg ville på ugen inden han tog på ferie eller den første uge efter hans ferie. Min hyp nået desværre at tabe en sko torsdag aften hvor han havde sidste dag om fredagen inden ferie, jeg skyndte mig og smide en SMS, desværre kunne han ikke nå hende om fredagen, men kom mandag formiddag selv om han enlig var gået på ferie. Jeg synes virkelig servicen er i top :)

1
0
Svar på denne tråd

Glenn Liechti
Forfatter: 
Dato:  28-05-2013 12:25

Glenn Liechti tager nye kunder ind pt. og kører i dit område. http://www.beslagservice.dk/

Jeg har ingen erfaringer med ham selv.

2
0
Svar på denne tråd

Bøgedals Beslagsmedie
Forfatter: 
Dato:  28-05-2013 13:47

Jeg kender ikke Storsmeden, men har ellers også kun hørt godt om dem.

Jeg bruger selv Carsten Bøgedal fra Nyrup nord for Ringsted. Jeg er übertilfreds med smedearbejdet, servicen, hestehåndteringen og det hele. Ham kan jeg anbefale, hvis du vil skifte.

0
0
Svar på denne tråd

god smed
Forfatter: 
Dato:  28-05-2013 14:18

glenn liechti

1
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider