Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

HDR Paris - dressursadel
Forfatter: 
Dato:  29-04-2013 14:20

Hej,

Har I erfaringer med den? Hvordan er den at sidde i, sidder man "naturligt", eller bliver man skubbet frem eller tilbage, ligesom i nogle kieffer?

For meget/lidt støtte?

Al erfaring vil jeg være glad for at høre om. Gerne billeder. :)

0
0
Svar på denne tråd

HDR Paris
Forfatter: 
Dato:  29-04-2013 20:42

Har haft/ har sådan en til mine heste... søg på mit navn, og så kommer der billeder op... især hvor jeg rider Louvre...

Har været ok glad for den, kunne dog slet ikke komme overens med knæstøtterne så dem har jeg fået afmonteret...

Den er meget bred i taljen, så den passer bedst til ryttere med en lidt bred hofte...

Og det er derfor jeg har valgt at købe en anden sadel, en Albion... Men har haft den i over tre år, og har været ganske tilfreds med den...

Har den stadig tilsalg, hvis det er...

Mvh. Lotte

Med

Heimdals Knut
Stenhedegårds Dorién

Rædkær´s Le Louvre

"My Horse, My horse, a Kingdom for my Horse!"

It takes all kinds to make this world!

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  30-04-2013 06:44

Jeg har lånt min venindes et par gange. Og synes den er fin at sidde i, men lige som Lotte har jeg haft lidt svært ved de store knæstøtter som den har :)

Da jeg selv har været igang med at finde en dressursadel til ponyen, fandt jeg i weekenden en HDR Atenor i stedet. Den er smallere i taljen, end Paris'en, og knæstøtterne er heller ikke så store igen.

Hilsen Katrine

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider