Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Jockeybetræk til ridehjelm
Forfatter: 
Dato:  06-04-2013 19:39

Hej, jeg kunne rigtig godt tænke mig sådan et "jockeybetræk" med striber til min ridehjelm som på billedet under. Jeg har ledt og ledt efter et på nettet, men jeg kan simpelthen ikke finde noget, så hvis der var nogle der havde en ide om hvor man kunne få et så ville jeg rigtig gerne høre det.

Billede

Knus

HorseDreamer

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  06-04-2013 19:48

Det er nok billigst at bestille det hjem, jeg køber altid mine fra http://www.gibsonsaddlers.com (England) eller http://www.Jockeytack.com (Amerikansk så risiko for at du skal betale told..)

Måske har de det i butikkerne på klampenborg galopbane eller Århus banen, men det er ofte billigere at købe hjem fra udlandet :)

For where your treasure is, your heart will be also.

Musik komponeres til kur programmer, hjemmesider, videoer MM.

Send pb for info.

0
0
Svar på denne tråd

jockey hjelm..
Forfatter: 
Dato:  10-04-2013 22:59

du skal lige være opmærksom på at der ikke er skygge på en jockeyhjelm, så sådan et hjelmbetræk passer ikke til en alm. ridehjelm med skygge

Det er menneskeligt at fejle - det er bare ikke en undskyldning

0
0
Svar på denne tråd

Hattebetræk
Forfatter: 
Dato:  16-04-2013 20:24

Jeg rider Mounted games, og vi bruger derfor disse hattebetræk. Min mor laver dem faktisk selv til mig, ellers kan de købes ret billige i heri i helsinge :) Håber det hjalp! ellers er du velkommen til at skrive, kan let finde engelske sider hvor de kan bestilles hjem :)

Det hedder hat covers på engelsk :)

Liv & Misty

Stolt Mounted games rytter

To succeed, you must first believe that you can ...

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  17-04-2013 07:11

Som Liv skriver: HERI i Helsinge..!

0
0
Svar på denne tråd

xxxxxxxxxxxx
Forfatter: 
Dato:  17-04-2013 19:34

Rideaway.co.uk har dem osse. Prisen ligger mellem ca. 360-520 plus forsendelse. Der er flere farvekombinationer/mønstrer og med pom-pom eller knap. Man kan osse lave specialordre på farvekombinationerne. Jeg synes, det er en rigtig god internetbutik, jeg har handlet der i et par år nu og der har aldrig været problemer af nogen art.

STØT www.Nyt-Hesteliv.dk og/eller

www.Hestenshaab.dk

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider