Jeg købte forrige år to ens dækner i horze, serien hedder horze royal equus.
Hesten der har gået med dem nu i to vinterperioder er en livlig vallak med hang til voldsom leg.
I denne vinter har han gået som legeonkel for en 1 års hingst og der er blevet bidt en del i dæknerne. Men ikke et eneste huld i begge dækner, ikke et eneste spænde er ødelagt, ingen gjordstropper er ødelagt og dæknerne et stadigvæk regntætte, selv om de har været vasket på skift flere gange hver vinter.
Jeg har horze regndækner, som har holdt i et par år og enda stadigvæk er regntætte, selv efter mange vask.
Jeg har horze grimer som holder til aktiv grime leg, horze vinterstøvler som har holdt i to år, horze ridehjælme som har reddet mig fra alvorlige skader efter fald fra hesten.
Jeg har horze lændedækner som ligger supert godt fast på hesten selv i stærk blæst.
I mit sadelrum hænger horze sadelknægte, ridehjælm holdere, kroge og andre gode ting.
Jeg var i sidste uge i horze i slagelse og hente 8 stk trænings plastkegler. Den ene jeg havde på ridebanen, var en del år gammel og stadig lige pæn og brugbar, selv om den står ude året rundt.
Så nej horze er efter min mening ikke er dårligt mærke.
Jeg ville da gerne ha råd til at alle mine heste skulle gå med Rambo dækner, men horze produkterne er gode nok til mig, så jeg nøjes med et rambodækken og resten horze produkter.