Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

irriterende horze mærke, ideer ?
Forfatter: 
Dato:  31-03-2013 18:52

Hej alle. Er jeg den eneste der synes at horze er et pisse irriterende mærke ? 1/ det er ikke den bedste kvalitet. 2/ på ALLE deres mærker skal der åbenbart stå horze på. har i ideer til heste butikker, som er i århus, men også på nettet som forhandler heste udstyr ? det må gerne være et udlandsk mærke, fx. sverige eller andet. Mvh :-)

0
0
Svar på denne tråd

tjaaa............
Forfatter: 
Dato:  31-03-2013 19:24

Jeg købte forrige år to ens dækner i horze, serien hedder horze royal equus.

Hesten der har gået med dem nu i to vinterperioder er en livlig vallak med hang til voldsom leg.

I denne vinter har han gået som legeonkel for en 1 års hingst og der er blevet bidt en del i dæknerne. Men ikke et eneste huld i begge dækner, ikke et eneste spænde er ødelagt, ingen gjordstropper er ødelagt og dæknerne et stadigvæk regntætte, selv om de har været vasket på skift flere gange hver vinter.

Jeg har horze regndækner, som har holdt i et par år og enda stadigvæk er regntætte, selv efter mange vask.

Jeg har horze grimer som holder til aktiv grime leg, horze vinterstøvler som har holdt i to år, horze ridehjælme som har reddet mig fra alvorlige skader efter fald fra hesten.

Jeg har horze lændedækner som ligger supert godt fast på hesten selv i stærk blæst.

I mit sadelrum hænger horze sadelknægte, ridehjælm holdere, kroge og andre gode ting.

Jeg var i sidste uge i horze i slagelse og hente 8 stk trænings plastkegler. Den ene jeg havde på ridebanen, var en del år gammel og stadig lige pæn og brugbar, selv om den står ude året rundt.

Så nej horze er efter min mening ikke er dårligt mærke.

Jeg ville da gerne ha råd til at alle mine heste skulle gå med Rambo dækner, men horze produkterne er gode nok til mig, så jeg nøjes med et rambodækken og resten horze produkter.

IMC

0
0
Svar på denne tråd

dddddddddddd
Forfatter: 
Dato:  31-03-2013 19:39

Det meste af mit udstyr er også fra Horze. Det er til at betale og synes mange af deres ting er pæne og fint brugbare.

Hverken grimme eller noget, ellers havde jeg nok ikke købt dem.

DOG må jeg indrømme at kvaliteten daler. Deres ting går hurtigt i stykker. Dog går jeg ned og brokker mig hver gang noget går i stykker (gem altid bonerne fra Horze) og så har jeg altid fået noget nyt udstyr eller penge tilbage.

"Det er kun de dygtige ryttere der bør bruge hjælpetøjler. - Problemet er bare at de dygtige ryttere jo ikke behøver dem.. " ?

McLean

0
0
Svar på denne tråd

Tja....
Forfatter: 
Dato:  31-03-2013 19:47

På alle HV Polos udstyr er der mærker på. Det gælder også Mountain Horse, Pikeur, Schockemöhle, Kingsland, Anky og halvtreds andre mærker inden for rideudstyr. Og nogen af de ovennævnte har MEGET store logoer ned af ærmer og over ryg/bryst, så jeg næsten tænker: "Hvis jeg skal gå med det der, så skal jeg have penge for det!"

Så at der er et - faktisk ok pænt og diskret - Horze-logo på en t-shirt eller et par ridebukser? I couldn't care less... For tøjet er ofte af en ganske fin kvalitet, der tåler en del ture i vaskemaskinen og faconen passer mig. Samtidigt, vil jeg heller betale 30kr. for et par velsiddende ridestrømper med et Z end +100kr. for et "high end"logo. Strømperne gør det samme for mig (og jeg fandt så nogen geniale helt uden logo og til ingen penge i Netto i efteråret, men det falder så lidt udenfor her).

Så jeg går gerne i Horzebutikker, da jeg ved, at jeg kan få det jeg skal have til en rimelig pris (jeg har bare ikke 1.500kr. til et par ridebukser). At der så er et diskret Horzelogo på - det kan virkelig ikke genere mig. Jeg tror faktisk ikke, at jeg har fået slidt noget af mit Horzeudstyr op endnu?

Venlig hilsen Camilla

Optimalsadel

Salg af bomløse kvalitetssadler og tilbehør

0
0
Svar på denne tråd

regndækken
Forfatter: 
Dato:  31-03-2013 19:54

Jeg har kun haft et regndækken til min pony. Og det kunne slet ikke holde vand ude, tiltrods for at det ikke engang stod ned i stænger. Jeg har aldrig turde købe deres produkter igen.

Hilsen Marlene

Med en lille prisesse :-)

Mathilde født d.25/8-2009

Wrap af god kvalitet, sælges på fyn

0
0
Svar på denne tråd

overskrift.
Forfatter: 
Dato:  31-03-2013 20:16

jeg har selv et par ridebukser som gik i stykker i velkroet ved anklerne efter en uge. jeg har IKKE flået dem op, eller andet.

deres gemasher, jeg synes det er så irriterende de skal gøre reklame for deres ting hele tiden. der er et kæmpe logo på mine gemasher, jeg synes ikke det er særlig godt, til et par hvide gemasher at der så står horze, hvor zet er rødt. eller bandagerne, der står der horze i velkroet til sidst. kender i andre gode mærker, som ikke er så dyre ? har ikke noget imod de reklamere. men når der står horze med rød ¨på et par hvide gemasher, bliver det alt for irriterende !

0
0
Svar på denne tråd

ddddddddddddd
Forfatter: 
Dato:  31-03-2013 21:07

Der er logoer på alt andet udstyr også.

Søg rideudstyr på nettet og du skal finde.

"Det er kun de dygtige ryttere der bør bruge hjælpetøjler. - Problemet er bare at de dygtige ryttere jo ikke behøver dem.. " ?

McLean

0
0
Svar på denne tråd

Horze..
Forfatter: 
Dato:  31-03-2013 22:07

ER bare irriterende.. Tror det er fordi vi har sådan en FRYGTELIG butik i Aarhus at jeg forbinder det med noget negativt..

Jeg vil i hvert fald 10 X hellere have et Pikeurmærke eller stort set hvad som helst andet end det der Z som er på mange ting fra Horze.. Kald mig bare en snob

Ting som ridehjelmsholder og sadelknægt ville jeg gladeligt købe der eller i Höoks men så er det vist også ved at være slut..

Der er en i stalden som har Horze regndækkener til sine tre heste fordi de var på tilbud sidste forår men den eneste der er hård ved sine dækkener går dels alene og dels er de smurt ind i bidstop så det siger ikke det vilde om kvaliteten at de holder endnu..

Jeg køber aldrig en travhest igen men jeg elsker hende jeg har over alt på jorden.

0
0
Svar på denne tråd

Hvad er problemet?
Forfatter: 
Dato:  01-04-2013 16:39

Jeg forstår ærligt ikke helt problemet... Hvis man synes det er grimt, så lad da være at købe det

Ellers er der også hööks som er et udmærket billigt mærke af udstyr...

Alle heste er heste, men ikke alle ryttere er ryttere!

Er den glade låner af Fanfare <3 en bl. af araber, holstener, dv og fuldblod.

0
0
Svar på denne tråd

Rideudstyrsbutik
Forfatter: 
Dato:  04-04-2013 19:35

Det er godt nok ikke i Århus, men Tebbestrup rideudstyr er super, har alle mærker og stort udvalg og god service. Klart et besøg værd! Ligger i nærheden af Randers. Google det.

En gang fjordhest - altid fjordhest!

0
0
Svar på denne tråd

Horzeudstyr
Forfatter: 
Dato:  04-04-2013 20:46

Jeg er meget glad for Horze. Har de sidste 3 år kun købt horze dækkener ( har 6 heste) de holder rigtig godt og er rigtig glad for den skulderfrihed der er på de fleste af deres dækkener.

Før brugte jeg kun Rambo og buccas.

Deres grimer holder fint, gamasher og bandager er af ok kvalitet.

Deres logo genere ikke det mindste.

men nu er jeg heller ikke snobbet eller mærkedyr ;-)

Jeg syntes deres netbutik er rigtig god men har også handlet i butikken i hasselager ( der dog ikke ved hvilke størrelser dækkener der sælger mest? ) og ved land og fritid i malling.

især deres spottilbud med halv pris passer mig godt

Det er ikke den stærkeste der overlever.

Det er den, der er bedst til at tilpasse sig.

0
0
Svar på denne tråd

deres logo
Forfatter: 
Dato:  05-04-2013 16:41

Deres logo ER godt nok meget iøjnefaldende.

Jeg bruger ikke horze, men forstår dig godt!

Jeg vil hellere have de sætter mærker på, som ikke fungerer ligeså meget som reklame-søjle. Mere diskret.

Jeg plejer at klippe mærkerne af grimerne, hvis det er muligt (dem der er syet på, så de hænger lidt ned fra grimen i siden.)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider