Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

billig tilridning på Fyn...hvor?
Forfatter: 
Dato:  14-03-2013 09:34

Nogen der kender et godt sted og billigt, der tilrider heste på Fyn.

Har en 3 års DV er vant til hovedetøj, sadel og longe.

syntes at omkring 9000,- for stationsafprøvning på wilhelmsborg er alt for meget for min pengepung.

Team Racer

0
0
Svar på denne tråd

Problemhest
Forfatter: 
Dato:  14-03-2013 11:29

Jeg har lige haft min Pony i tilridning hos Heike Wilde. Jeg er meeegeeet tilfreds. Han var MEGET bange for at få rytter på ryggen, men nu 2 mdr senere kan han rides i skridt og trav og er kommet hjem. Jeg har været med igennem det hele og har lært at afbalancere ham så jeg kan kompensere for hans skævhed.

Med en hest som har været igennem mindre l*rt end han har, må det gå noget hurtigere :-)

Hun bor ved Nyborg.

Rikke

lykkeligt ejet af den lækre Tykke, aka Ponytauros Rex

0
0
Svar på denne tråd

Billig ridning
Forfatter: 
Dato:  14-03-2013 12:46

Du skal have i mente at de fleste skal have hoppen 2-3 mdr i alt for at klargøre til en rideprøve og så kommer selve kåringsgebyret.

Jeg valgte stationsafprøvning da det i sidste ende blev langt det billigste for mig.

Held og lykke

Beklager taste og stavefejl

www.stenhedegard.dk

Halmpiller sælges

Nyt: horselux hestefoder og Blue Hors totalpleje

Ungheste sælges, 1, 2, 3 og 4 års drenge

0
0
Svar på denne tråd

Vil også
Forfatter: 
Dato:  15-03-2013 09:51

Vil også mene at ser man på det samlet, er det langt billigere at tilmelde den stationsafprøvning.

Desuden vil hesten så på kåringsdagen ikke skulle et nyt sted hen, men kan i ro og mag blive kåret hvor den har stået i godt to måneder, så man undgår en del nervøsitet.

Venlig hilsen

Rie Høper

0
0
Svar på denne tråd

Godt sted!!!!
Forfatter: 
Dato:  15-03-2013 11:10

Hej...

Kommer an på hvad du mener med et godt sted?

Hvis du som jeg, mener et sted, hvor tilrindning sker på hestens præmisser, og i takt med at heste kan klar det muskelmæssigt og sindsmæssigt, og hvor pasning af hesten er i top... Så vil jeg OGSÅ varmt anbefale (Gammelgaard Hestecenter) Heike Wilde, lidt nord for Nyborg... se http://www.heikewilde.dk

Sender selv min unghest der op nu her sidst i marts, men har ingen forventning om at det går hurtigere end 3 mdr. Min hest, Cassiopeia, er trænet i kapsun, har fået tjekket tænder v. Mai Nikolaisen og tjekket bygningsmaææsig ved Tove Due... Så alt taler for hun nu skulle være klar. Skal da også lige have Christoph Hubertus til at tilpasse en sadel til hende når han kommer ved Heike først i april.

Med venlig hilsen

Karina Lægsgaard

0
0
Svar på denne tråd

Heike Wilde
Forfatter: 
Dato:  15-03-2013 11:49

Jeg vil også anbefale Heike Wilde. Super kompetent. Du er sikker på at komme hele vejen rundt om hesten.

Min frieser er "omskolet" ved Heike gennem det sidste 1 - 1,5 års tid. Jeg har fået en helt anden hest både ridemæssigt, men også i håndteringen fra jorden.

Arbejdet foregår på hestens præmisser og du er sikker på at få en holdbar hest ud af træningen.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider