Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Grime ala Bucas
Forfatter: 
Dato:  15-03-2013 14:48

Jeg har altid været glad for, at bruge Bucas Dublin grimer til mine heste på fold. De er lette og giver ingen slidmærker.

MEN de fungerer bare ikke på min nuværende hest. Hun er meget bred omkring næseryggen. Når jeg køber en Bucas grime der passer omkring næsen, så bliver remmen, som går bag om ørene for vid og hun smider grimen påkort tid.

Det betyder at hun skal have en grime som kam reguleres omkring næseryggen og det kan Bucas grimerne ikke.

Jeg har tideligere købt en grime ved Hööks, som mindede om Bucas. Altså let og med neoprenforing. Denne kunne reguleres omkring næseryggen. Men det lader desværre ikke til, at de længere har denne grime i sortimentet.

Kender i til grimer, som lever op til mine krav?

MVH Britt

med dressurhesten "Camelina Kilen" :)

0
0
Svar på denne tråd

Jeg er også
Forfatter: 
Dato:  17-03-2013 01:10

Til Bucas grimerne, netop fordi de er så lette, men har du kigget på den her fra Eskadron tikarideudstyr.dk/eskadron-grime- next-generation-1

Slyngebørn

0
0
Svar på denne tråd

horseware's
Forfatter: 
Dato:  17-03-2013 17:09

horseware's koster 100 kr, kan bestilles af butikkerne.

Den kan spændes ud i næse og kæbe.

0
0
Svar på denne tråd

hej.................
Forfatter: 
Dato:  17-03-2013 22:15

Tak for et par gode forslag.

Tror jeg vil prøve grimerne fra Horseware.

Eskadron grimen kender jeg godt. Den er lækker, men en del tungere end Bucas grimen.

MVH Britt

0
0
Svar på denne tråd

Eskadron
Forfatter: 
Dato:  18-03-2013 07:44

Jeg har et par gange købt Eskadron-grimer og fortrudt hver gang, jeg synes de har for lange kindstykker, ihvertfald til vores heste. Jeg har endnu til gode at bruge dem på en hest, hvor næseremmen ikke ender med at sidde så langt nede at den ryger ud over næsen.

Horsewaregrimerne ville jeg gerne se nærmere på, dog irriterer det mig at man kun kan købe dem sammen med grimeskafterne. For de eneste grimeskafter vi bruger er Eskadrons, dog dem UDEN panikhage.

Mvh. Charlotte

Avl er som en bustur,
ingen ved hvem der står af ved næste stoppested.

Dressurtalenter Sælges:

4-års hannoveranervallak

3-års hannoveranerhingst
2-års hannoveranerhoppe

2-års DV-hingst ...

0
0
Svar på denne tråd

hej igen : )
Forfatter: 
Dato:  19-03-2013 22:02

Charlotte: Jeg er helt enig med dig ang. pasformen på Eskadron grimerne. De duer bare ikke til ret mange heste ( det kræver en hest med et langt, smalt hoved). Måske er det en Schufro grime

De fungerer ikke på min hest, men flotte er de.

Horseware grimerne kan da sagtens købes uden grimeskaft. Jeg har tænkt mig at købe modellen til 98 kr. hos AT HorseCare.

MVH Britt

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider