Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Camilla Lunderskov
Forfatter: 
Dato:  12-03-2013 11:21

Jeg lurer lidt på at prøve ovennævnte, da hun åbenbart kommer ude i Ledøje, hvilket er tæt på mig. Er der nogen af jer, som har prøvet hende? Har hun noget mindste krav til rytterens/hestens kunnen? Har nemlig hørt rygter om, at Jørgen Hvenegård kun underviser, hvis man er på et vist niveau.

Er der nogen af jer, som ved, hvad det koster at ride hos hende?

På forhånd tak for svar.

Smil til verden og den smiler til dig ;o)

0
0
Svar på denne tråd

anbefaling herfra
Forfatter: 
Dato:  12-03-2013 14:25

Jeg har redet hos hende - og skal forhåbentlig til det igen, når min hest er tilredet og klar til det.

Jeg er meget glad for Camilla. Dels er hun positiv i sit væsen og dels lægger hun vægt på at grundridningen skal være på plads og at hesten arbejder rigtigt (i starten kan man måske synes at man rider ret meget rundt på en volte uden øvelser - men øvelserne kommer, når det grundlæggende virker). Udgangspunktet er det samme som Jørgens - men hun kommunikerer ikke så kontant som Jørgen gør.

Jeg tror ikke hun har krav til kunnen - men der er krav til rytterens indstilling (man skal gøre en indsats og lade være med at komme med bortforklaringer) og til at man øver sig mellem undervisningstimerne.

Det er mit indtryk, at hun synes det er fedt, når en rytter gør sig umage for at rykke sig - og hun er ikke bleg for at 'udfordre' rytteren til at kaste sig ud i noget. Man er også velkommen til selv at pege på noget, man vil fokusere på.

Jeg har også oplevet, at hun efter noget tid har afvist ryttere, fordi hun ikke synes at det gav værdi at fortsætte undervisningen - på den måde synes jeg hun er overordenlig fair.

Sidste år gav jeg 350 for en ½ time.

MH Nana

0
0
Svar på denne tråd

Tak Nana
Forfatter: 
Dato:  12-03-2013 15:07

Lyder rigtig godt. Må vist ud og tjekke hende ud personligt.

Smil til verden og den smiler til dig ;o)

0
0
Svar på denne tråd

Undervisning
Forfatter: 
Dato:  28-03-2013 13:30

Jeg rider undervisning ved hende, hun er super dygtig og meget behagelig.

Både hesten og jeg nyder at få undervisning.

Som ovenover skriver, har hun ikke krav om niveau, men nok nærmere indstillingen til rytteren.

- min hoppe er nemlig en unghest, og vi nyder fint af undervisningen.

Hun er god til at møde equipagen hvor den er.

Prisen er lidt peberet, men det er helt klart pengene værd.

Mvh.

Maria

sælges:

Smuk og dejlig 5 års hoppe, leder efter nyt og kærligt hjem, som vil udnnytte hendes potentiale !

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider