Jeg har redet hos hende - og skal forhåbentlig til det igen, når min hest er tilredet og klar til det.
Jeg er meget glad for Camilla. Dels er hun positiv i sit væsen og dels lægger hun vægt på at grundridningen skal være på plads og at hesten arbejder rigtigt (i starten kan man måske synes at man rider ret meget rundt på en volte uden øvelser - men øvelserne kommer, når det grundlæggende virker). Udgangspunktet er det samme som Jørgens - men hun kommunikerer ikke så kontant som Jørgen gør.
Jeg tror ikke hun har krav til kunnen - men der er krav til rytterens indstilling (man skal gøre en indsats og lade være med at komme med bortforklaringer) og til at man øver sig mellem undervisningstimerne.
Det er mit indtryk, at hun synes det er fedt, når en rytter gør sig umage for at rykke sig - og hun er ikke bleg for at 'udfordre' rytteren til at kaste sig ud i noget. Man er også velkommen til selv at pege på noget, man vil fokusere på.
Jeg har også oplevet, at hun efter noget tid har afvist ryttere, fordi hun ikke synes at det gav værdi at fortsætte undervisningen - på den måde synes jeg hun er overordenlig fair.
Sidste år gav jeg 350 for en ½ time.
MH Nana