Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Haster!Tilpas af Bates m.Cair i storkbh?
Forfatter: 
Dato:  15-02-2013 15:10

Hej alle

jeg er helt desperat for at finde een, der tilpasser/stopper Bates med Cair system, og som vil komme til Hvidovre.... Min hest har fåët ondt i ryggen, da den åbenbart ikke lægger optimalt

Kender I en sadelmager?

HÅBER!!!

KH

0
0
Svar på denne tråd

Prøv disse
Forfatter: 
Dato:  15-02-2013 18:43

Hej

Ved at Vivi fra Åholm Rideudstyr og Stine fra Dyr i Centrum , begge er super gode til at tilpasse CAIR sadler ??så prøv dem, eller ring til importøren Scan Horse, de ved hvem der er uddannet til at tilpasse disse sadler ??

MVh

KS

0
0
Svar på denne tråd

Stine Dyr i Centrum
Forfatter: 
Dato:  16-02-2013 08:09

Kan varmt anbefale Stine i Dyr I Centrum. Hun er super super dygtigt, og opmærksom på spændinger i hesten ryg, inden hun tilpasser sadlen, så hun ville være et rigtig godt valg til en hest med ondt i ryggen.

0
0
Svar på denne tråd

Jamen det var jo fantastisk!
Forfatter: 
Dato:  16-02-2013 09:46

Ej, hvor dejligt! TUSIND tak for jeres svar - jeg vil straks prøve at få fat i Vivi eller Stine.

I har reddet min dag!

Line

0
0
Svar på denne tråd

Scan Horse
Forfatter: 
Dato:  16-02-2013 15:12

Scan-Horse A/S i Roskilde er importør af Bates og Wintec.

På et tidspunkt jeg havde problemer med min Wintec med cair (havde ikke fået den skruet ordentligt sammen efter skift af cop-jern ) men jeg troede også der var noget galt med sadlen. Mistet luft - eller ja, jeg forstod ikke den lå dårligt på min hest lige pludselig.

Forhandleren jeg havde købt den af, sendte den til Scan-Horse og det viste sig at den bare skulle 'strammes' op og skruerne skrues helt stramt. Jeg fik en 'ny' sadel tilbage. Jeg tror det kostede ca. 500,- kr.

Karen

0
0
Svar på denne tråd

ANBEFALES!
Forfatter: 
Dato:  06-03-2013 19:59

Jeg har lige haft Stine fra Dyr i Centrum ude til min Bates Innova.

Hun var helt fantastisk sød, grundig og kompetent, og jeg følte mig i meget trygge hænder. Hun tog sig god tid til at undersøge hesten, både i stalden og under rytter, og jeg endte med at få en sadel (efter skift af kopfjern og indlæg), der ligger helt vildt godt.

Jeg kan virkelig mærke en forskel - også på hesten. Den bevæger sig markant mere frigjort!

Så hermed en anbefaling af Stine

MVH Line

1
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider