Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Western Undervisning
Forfatter: 
Dato:  17-11-2005 14:54

Hej,

Jeg vil/skal til at ride Western - MEN det skal jo læres først og dertil et par spørgsmål til en eller flere af jer, som også måske lige er startet fra Level 0 i Western:

* Kan I anbefale en god underviser på Midtsjælland? (på låne/leje hest der)

* Skal man være medlem af både foreninger eller klub for at få undervisning?

* Er det et must at have sadlen til undervisning - tænker her på om jeg kan bruge min dressursadel indtil videre?

* Kan man starte fra Level 0 for vores begge to's vedkommende, hest og rytter? Vi skal jo begge to lære det.

Hesten er skolet i eng.dressur og jeg ligeså, dog har jeg i 4 år haft næsen i Islandsk ridning. Derudover kan jeg sige om hesten at han er 12 år og New Forest Vallak.

Jeg er 35 år og har redet siden jeg var 9 med Børne/arbejdspause ind i mellem.

Hvordan startede du? Hvor ? Hvad var din oplevelse som "ny i sadlen" på en anden gren?

Håber på svar, er lidt nervøs for at skulle i skole-sadlen igen

De bedste hilsener

Tina

0
0
Svar på denne tråd

western
Forfatter: 
Dato:  17-11-2005 21:30

hej tina du kan ringe til ryttergården i nordrup lidt uden for dianalund det er en ride skole men dem der har købt det i år de rider western og der kommer tit andre ryttere derud. de hedder cirkeline og lars så ring til dem og få en snak om hvordan du bedst kan komme i gang.jeg kan kun sige at det er et rigtig hyggeligt sted med rigtig søde mennesker.hvis du ik kan finde nummeret må du lige skrive så kan jeg finde det til dig.

mvh rikke

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider