Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Anbefaling af Back in balance/ fys
Forfatter: 
Dato:  31-01-2013 16:59

Hejsa,

Ville bare anbefale Lene fra Back in balance. www.facebook.com/ OSTEOPATI.Hesteosteopa...iropraktik

Min hest var vild med hende, var rolig, hvor hun før har spændt op ved fys.

Og dejligt stille, rolig behandling, ikke så vilde ryk. Hesten faldt næsten i søvn ved kraniosakral terapi. :)

Og Lene er en rigtig sød kvinde. Det kostede også kun 675, hvor min dyrlæge ville have kostet over det dobbelte. :)

0
0
Svar på denne tråd

Stor ros
Forfatter: 
Dato:  06-02-2013 09:46

Jeg har også brugt Lene de sidste 3-4 år, og er super glad for hende.

Min hest var opgivet af dyrlæge/kiropraktor pga skævt korsled, men jeg valgte at give Lene en chance inden jeg droppede ham helt som dressurhest. Det er det bedste valg jeg nogensinde har taget!

Lene gik ind og behandlede årsagen til det skæve korsled (spændinger) og efter 3 behandlinger (og genoptræning selvfølgelig) var det en helt anden hest som faktisk kunne galoppere under rytter igen.

Vi har sidenhen haft besøg af hende halvårligt som en slags servicetjek og jeg har en super velfungerende hest.

Jeg kunne ikke drømme om at gå til andre end Lene. Hun er det sødeste menneske og giver sig tid til at hesten føler sig tryg.

De varmeste anbefalinger fra os

0
0
Svar på denne tråd

hejsada
Forfatter: 
Dato:  07-02-2013 20:47

Jeg har også i flere år nu brugt lene, og jeg er 100% sikker på at hun indirekte er "skyld" i at min hest fungere den dag idag...

Men har ikke kunne få fat i hende i mange måneder efter hånden.. Ved at hun sygemeldte sig der i slutningen af sidste år pga. problemer med hånden... Men har ikke hørt fra hende siden Og det er jeg VILDT ked af, da min hyps snart trænger igen - og jeg ikke ved om jeg bør søge andre veje eller ej... (og skal jeg søge andre veje, aner jeg ikke hvem jeg tør overlade opgaven til ?

Kunne du tænke dig et vildt fedt, personligt og UNIKT pandebånd til din hest...?

Så kig forbi EAN Design´s hjemmeside......!

http://bricksite.com/eandesign/om

0
0
Svar på denne tråd

Ikke imponeret
Forfatter: 
Dato:  10-02-2013 14:57

Jeg har forsøgt i en måned at få fat på hende, da der endelig kom hul igennem dukkede hun aldrig op

Så jeg er både enorm skuffet og rigtig ked af det. Jeg ventede i halvanden time og ringede, men hun tog den ikke. Jeg havde virkelig glædet mig

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider