Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Ros til DRF...
Forfatter: 
Dato:  30-01-2013 22:47

Nu handler alle disse tråde altid omkring kritik og dårlig service osv. Især ved jeg at mange har en masse imod DRF og der er da også ting de kan gøre bedre.

Men jeg vil alligevel rose dem fordi de har fået deres dommere - både dressur- og spring mere opmærksom på dårlig ridning (Dvs hiven i munden, flåen, sparken, pisken osv på stævnebanerne)

Samt at de fra DRF har været så søde at hjælpe mig i telefon og pr. mail hvergang jeg ikke har kunne finde ud af ting på deres hjemmeside (såsom hvilken leggins/stive skafter der er godkendt til C stævner, hvordan jeg opretter dyret korrekt på portalen)

Og tak fordi de har ville oprette min rytterlicens på 1 dag hvor normal produce er 14 dage :)

- Kun fordi jeg gerne ville nå ud og starte et C stævne her i Feb og sidste tilmelding er lige om hjørnet.

"Det er kun de dygtige ryttere der bør bruge hjælpetøjler. - Problemet er bare at de dygtige ryttere jo ikke behøver dem.. " ?

McLean

0
0
Svar på denne tråd

Stor ros herfra
Forfatter: 
Dato:  31-01-2013 09:01

Jeg vil også sige stor ros til dem for deres handling på dårlig ridning! Vi havde C-stævne i spring i weekenden (på Ballerup) og der var der en rytter som virkelig gav med spsik og sporer og der blev også hevet godt og grundigt i hovedet - lad os bare sige det var forfærdelig grim ridning, og det blev påtalt!! Hørte efterfølgende der var nogen der snakkede om de havde hørt der var givet gult kort... Dette ved jeg dog ikke om er rigtigt, men jeg synes personligt det var godt at det blev påtalt af dommeren - gult kort eller ej!!

Hilsen Maria

Nu med Enghavens Fiona <3

" Det er så svært at sige farvel,

så svært at gå sin vej

Men alle mine tanker vil altid følge dig"

Til min elskede sjæleven Day-Light

R.I.P

&

Min sorte skønhed Ridder

0
0
Svar på denne tråd

1234567
Forfatter: 
Dato:  31-01-2013 22:07

Jeg var også på Ballerup i weekenden.. Har hørt det samme som dig #Maria#, at der skulle være én der fik gult kort.

Ved dog ikke hvad dette indebærer.

0
0
Svar på denne tråd

dddddddd
Forfatter: 
Dato:  31-01-2013 22:11

(y)

Gult kort betyder en advarsel. Mener det er tre gule kort du kan få - og så er det røde kort. Og så må du ikke deltage i stævner en vis periode.

Der udover er det gode ved kort-systemet at hvis det er ponyforældre der skaber sig og forældren får det gule kort, så går det også udover barnet.

Sammen med kortene kan der også gives bøder for usportlig optræden.

"Det er kun de dygtige ryttere der bør bruge hjælpetøjler. - Problemet er bare at de dygtige ryttere jo ikke behøver dem.. " ?

McLean

0
0
Svar på denne tråd

såfremt episoden
Forfatter: 
Dato:  31-01-2013 23:19

er fra opvarmningen søndag til Lb* lige til en start i klassen så blev der ikke uddelt gult kort men kun offentligt skideballe.

Med venstre hånd
Line

http://linebergmann.dk/

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  01-02-2013 09:29

Den jeg tænker på, var lørdag i LC.. Ved bare at personen blev kaldt op til dommeren, og senere hørte jeg om det gule kort..

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider