Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Specialsyet dressursadel
Forfatter: 
Dato:  28-01-2013 13:37

Er der nogen herinde der har erfaringer med speciallavede dressursadler? Og hvilke mærker?

Jeg kender til Jeremy Rudge, forhandles bl.a. af Charlotte Knigge, og så County sadlerne. Men hvordan er læderkvaliteten sammenlignet med Passier og OS?

Er ejer af en hest med et besværligt sadelleje; kort, bred, så jeg er på udkig efter en speciallavet (med vejledning fra sadelmager selvfølgelig).

Prisniveauet på Jeremy Rudge skulle være omkring de 15000, men kender ikke prisniveauet for County?

0
0
Svar på denne tråd

min er faring
Forfatter: 
Dato:  28-01-2013 14:10

er med Jeremy Rudge - og jeg synes der er super lækker i kvaliteten :)

og så passer den mine to umulige hyppere - hvor stort set intet kan ligge :)

Den stores er købt brugt - den lilles fra "ny" det var en demo som der var kræset lidt for :)

Sorte søger part
-pony-mor med lyseblå T-shirt og hvid paryk

Her bor Nisha & Sorteper: www.aktivstald.dk

"PÅ PLETTEN" - www.pletshow.dk

www.sundehove.dk

0
0
Svar på denne tråd

Sadler...
Forfatter: 
Dato:  28-01-2013 15:01

Tak for svar Svensen :) Kunne det tænkes at jeg måtte se et billede af dine sadler? :) Synes ikke rigtig der ligger nogle gode billeder på nettet, og jeg er rimelig kræsen med designet. Hvor igennem har du købt din demosadel?

0
0
Svar på denne tråd

Sadel......
Forfatter: 
Dato:  28-01-2013 16:39

Halløj...

Uanset om sadlen er lavet på mål eller ej skal den selfølgelig passe. :-)

Du kan se flere billed eks af JR på min facebook gruppe.

hilsen Charlotte

BarokAmok - Saddlefitter.dk

Den Mobile sadelmager

Tlf 60 30 44 33 info@saddlefitter.dk www.saddlefitter.dk

0
0
Svar på denne tråd

JR sadel
Forfatter: 
Dato:  28-01-2013 21:30

Jeg har nu haft min specialsyede Jeremy Rudge sadel købt gennem sadelmager Kit Hansen i ca. 4 måneder og jeg er super glad for den.

I forbindelse med købet besøgte jeg Kits værksted, hvor der også var besøg fra Jeremy Rudge i England. Jeg havde fuld frihed til at vælge skindtype og -farve, knæstøtte, sædedybde, evt. udsmykning osv. Og resultater er blevet vildt godt.

Jeg kan i øvrigt varmt anbefale Kit som sadelmager - se http://www.hestens-sadelmager.dk

Maibritt

0
0
Svar på denne tråd

Ang sadel
Forfatter: 
Dato:  28-01-2013 23:51

Vi har fået speciel syet en Jeremy Rudge dressur sadel til min datters hest..Og den er så lækker ,den er hver eneste krone værd.Læderet er så blødt og lækkert og det jeg syntes er så fedt ,det er at du kan få lavet sadel lige som du ønsker..Min datter har lidt korte ben dvs at hun har fået lavet den med lidt kortere sadelklapper.men stor knæstøtte og dybt sæde som hun har det bedst med..Farven vælger du selv og om du vil have lave lidt ekstra lir..Vi har fået den lavet med guldkrone på bagsvidsel og guldpipes..Det koster lidt ekstra med ser fedt ud..

Og vi har fået Charlotte knigge til at hjælpe os med det og hende kan vi varmt anbefale..

Billede

Billede

0
0
Svar på denne tråd

Sadler...
Forfatter: 
Dato:  29-01-2013 07:50

Maibritt: Har du billeder liggende af din sadel? :)

Jeg skal have kontaktet Kit, da jeg bor i Jylland..

Stella: Det er en rigtig flot sadel :) Tak for dine billeder!

Er det dumt overhovedet at kaste sig ud i en speciallavet sadel, når hesten er en unghest?

0
0
Svar på denne tråd

har lidt billeder
Forfatter: 
Dato:  29-01-2013 22:15

hej igen.

Har lidt af den lilles sadel - den er i mørkebrunt lækkert kraftigt læder med både glat og mønstret/naturlig overflade - købt af Kit for et par år siden hvor hun havde den med i Herning som Demo :) - måtte bare eje :)

Billede

Billede

Billede

har vidst også et af den stores - det er så "bare" en standard JR i sort læder - må drømme mig til den mørkebrune udgave :).

Billede

håber billederne kan brugs :)

Sorte søger part
-pony-mor med lyseblå T-shirt og hvid paryk

Her bor Nisha & Sorteper: www.aktivstald.dk

"PÅ PLETTEN" - www.pletshow.dk

www.sundehove.dk

0
0
Svar på denne tråd

Sadel..
Forfatter: 
Dato:  30-01-2013 10:48

Mange tak for dine billeder Svensen :) Rart at kunne se lidt billeder af sadlerne :)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider