Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Træpiller - bedst og billigst?
Forfatter: 
Dato:  28-01-2013 09:20

Ja som skrevet leder jeg efter et sted hvor jeg ka få nogle billige men gode træpiller. Nogen der har et hvor de køber nogle de er tilfredse med vil jeg gerne høre. Gerne med pris pr. kg. eller pris pr. sæk og hvor meget der så er i sækkene.

Jeg regner med at skulle købe en palle men synes der er stor forskel i prisen.

På forhand tak for hjælpen, Lea

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  30-01-2013 13:47

0
0
Svar på denne tråd

Der er også pille
Forfatter: 
Dato:  30-01-2013 13:53

Der er også pille-madsen.

0
0
Svar på denne tråd

hejsada
Forfatter: 
Dato:  31-01-2013 10:09

er der nogen der har erfaringer med de træpiller "kun til heste" som absolut træpiller sælger??

er de noget skidt eller er de ok??

Kunne du tænke dig et vildt fedt, personligt og UNIKT pandebånd til din hest...?

Så kig forbi EAN Design´s hjemmeside......!

http://bricksite.com/eandesign/om

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  01-02-2013 00:53

Jeg har lige fået leveret 3 paller træpiller fra absolut mener det er type 3, de er fine til brug som strøelse, de popper let op, så det er dejligt. bestilte tirsdag og modtog pallerne om torsdagen, så nemt og smertefrit, leveret helt ind i laden.

Mvh Naja

Nu med ifolet hoppe:-)

Termin 2. juni 2013

0
0
Svar på denne tråd

Man skal
Forfatter: 
Dato:  02-02-2013 11:22

Man skal måske lige være opmærksom på at man hos Absolut Træpiller kun kan betale med bankoverførsel (eller kontant ved afhentning). Og så står man altså med håret i postkassen, hvis der skulle blive nogle problemer.

Det er jo oftest temmelig mange penge man køber træpiller for ad gangen - og jeg kan huske sagen med et tilsvarende firma Træpiller24 som gik konkurs, og så var pengene bare væk. Ikke at der er nogen sammenhæng eller andet til det her firma - men som advarsel om at betale så mange penge forud via bankoverførsler.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider