Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Carsten Holm holder ikke aftaler
Forfatter: 
Dato:  27-01-2013 13:16

Efter flere brudte aftaler med Dyrlæge Carsten Holm, sidst da han ikke overholdt årsvaccinationer af vores heste tør vi ikke længere anvende den utroværdige dyrlige.

0
0
Svar på denne tråd

Jeg er glad for ham
Forfatter: 
Dato:  27-01-2013 15:31

Og har i de fire år jeg har brugt ham som dyrlæge fået en både troværdig og meget kompetent hjælp.

Fantastisk rar person som har overholdt alle aftaler vi har haft. :-)

Jeg køber aldrig en travhest igen men jeg elsker hende jeg har over alt på jorden.

0
0
Svar på denne tråd

Helt ærligt...
Forfatter: 
Dato:  27-01-2013 18:24

Du holder vel selv øje med hvornår dine heste skal vaccineres, jeg har aldrig hørt om at det dyrlægen der skulle holde øje med det.

For mig lyder det mest som om du er småfornærmet og lidt hysterisk.

Det er menneskeligt at fejle - det er bare ikke en undskyldning

0
0
Svar på denne tråd

Nu kender...
Forfatter: 
Dato:  27-01-2013 19:12

Nu kender jeg ikk omtalte dyrlæge.

Men med hensyn til om dyrlæge holdet øje med vaccinationer, så er det selvfølgelig ikke deres opgave eller pligt, min dyrlæge sender dog en fin lille reminder en måneds tid for den skal vaccineres. Jeg synes det er super fin service og yde, og kender da flere andre dyrlæger der også gør det.

0
0
Svar på denne tråd

Carsten Holm
Forfatter: 
Dato:  28-01-2013 10:36

Jeg har tidligere brugt Carsten igennem en længere periode og har aldrig haft noget at udsætte på ham.

Jeg har altid opfattet ham som en meget behagelig og kompetent dyrlæge og bruger ham gerne igen, hvis jeg engang flytter hesten tilbage til hans område.

0
0
Svar på denne tråd

tralala lu la lej
Forfatter: 
Dato:  28-01-2013 14:51

Er du sur ts, fordi han ikke huskede at DINE heste skulle vaccineres?

det er altså for forkælet, det er din opgave at huske ikke dyrelægens..

syntes det er en grim tendens der er kommet med at hænge alt og alle ud...

Mangler du en proffesionel hjemmeside til dit firma?

så kig forbi http://xtnd.dk/

0
0
Svar på denne tråd

Vaccinationer
Forfatter: 
Dato:  28-01-2013 14:54

Nu kender jeg ikke den pågældende dyrlæge. Men jeg mener nu heller ikke, at det er dyrlægens pligt at følge op på det med vaccinationer. Men jeg mindes at have haft en dyrlæge, der sendte sådan en reminder ud med posten, som en ekstra service.

Men jeg kunne godt forestille mig, at der er nogen der vil skære ned på denne service med de høje portopriser. Så kan det jo godt løbe op ....

Mange hilsner fra

Lise Andersen

www.designforpets.dk

Lækkert tilbehør til hunde og katte!

Stort udvalg af hundehalsbånd og hundesenge!

Forhandler af Probiotic LIVE Hundefoder

0
0
Svar på denne tråd

Tak for reminderen!
Forfatter: 
Dato:  28-01-2013 15:56

Jeg skal da lige bede dyrlægen om at titte forbi med en vaccination, da jeg som ejer jo selv har et ansvar for at huske den slags (y)

Venlig hilsen Camilla

Optimalsadel

Salg af bomløse kvalitetssadler og tilbehør

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  28-01-2013 17:44

Som jeg læser TS's indlæg, drejer det sig om aftaler der er brudt.

Aftaler foretages imellem 2 eller flere personer.

Hvis de ikke er overholdt, ville jeg også blive sur !!!

Kender iøvrigt intet til omtalte dyrlæge.

Karen

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  28-01-2013 18:54

Jeg læser det også som brudt aftale. Godt det ikke var en aftale til en syg hest.

Venligst Christine

Shoppen åbner snart !

www.trollhillfarm.eu

Dare to dream... www.shirefarm.dk

0
0
Svar på denne tråd

Som et par..
Forfatter: 
Dato:  29-01-2013 18:30

andre læser jeg det også som om at det er tidsaftalen for vacination der ikke er blevet overholdt..

Jeg var også blevet sur så.. Især hvis hestene reelt set skal genvacineres..

Hesteklipning tilbydes i store dele af Midtjylland

Se præsentation for mere info

0
0
Svar på denne tråd

vaccinationer
Forfatter: 
Dato:  29-01-2013 22:36

I min verden påhviler det alene hesteejeren at sørge for, at ens hest bliver vaccineret til tiden.

At så nogle dyrlæger er så flinke at sende remindere ud, ja det er da bare en ekstra fin service, men bestemt ikke noget som giver mig anledning til ikke selv at skulle huske på mines hestes vaccinationstidspunkter.

Og hvis det er den Carsten Holm jeg kender, ja så oplever jeg aldrig, at han ikke overholder sine aftaler!

En rigtig hest er en oldenborger

0
0
Svar på denne tråd

haaaaaa
Forfatter: 
Dato:  30-01-2013 07:28

lige et tip.

i kan sætte en remindere ind i jeres telefoner.

0
0
Svar på denne tråd

dyrlæge koks
Forfatter: 
Dato:  30-01-2013 10:15

jeg læser det også som de havde en aftale af genvaccinationer, som den omtale dyrlæge ikke har overholdt.

Ikke det andet.

Og det synes jeg ikke er i orden, hvis der er en aftale så er det imo mening dyrlægens skyld hvis de ikke bliver vacc. rettidigt

Moral er godt! Dobbeltmoralt er dobbelt så godt ?!!!!!?!!!

0
0
Svar på denne tråd

Hvis man skriver
Forfatter: 
Dato:  30-01-2013 13:51

et indlæg med kritik af en navngiven dyrlæge så kan man i det mindste gøre sig den ulejlighed at sikre mod sådanne misforståelser..

Jeg har ALDRIG oplevet at pågældende dyrlæge har brændt mig eller andre af - tværtimod har han været temmelig præcis og altid ringet besked om nærmere tidspunkt så jeg ikke skulle stå i stalden lang tid i forvejen..

Det virker mystisk at ts heller ikke kommer med en evt opklaring af hvad der er foregået men bare skriver et indlæg med kritik og ovenikøbet benævner dyrlægen som utroværdig - uden at følge op på det

Jeg køber aldrig en travhest igen men jeg elsker hende jeg har over alt på jorden.

0
0
Svar på denne tråd

erfaringer med Carsten Holm
Forfatter: 
Dato:  31-01-2013 23:40

Hej,

jeg har også kun haft positive erfaringer med Carsten Holm. Han er en utrolig kompetent dyrlæge og rar person.

Vh Line

0
0
Svar på denne tråd

Herre jeminen...
Forfatter: 
Dato:  01-02-2013 00:15

Tror trådstarter ikke at det er lettere for hesteejeren at holde øje med hvornår at det er tid,end det er for dyrlægen,der sikkert har andre heste at sørge for.

Det er i min verden ejerens eget ansvar at holde øje med den slags.

Du kan sikkert lave en fast aftale med smeden,men der er altså forskel.

Hvis at folk brugte lidt mindre tid på diverse scociale medier,ville de nok bedre kunne forstå det.

Og forøvrigt mener jeg at det er svineri af værste slags at hænge nogen ud på HN som du her gør,kig lidt ind i dig selv og få et liv.

Nanny staten har heldigvis ikke fået overtaget endnu.

People can`t accept the truth,they rather hide from it and hope it NEVER interferes with the fantasy they are living.

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  01-02-2013 08:03

Kan ikke forstå at SÅ mange ser indlægget som et udtryk for dårlig service over at dyrlægen ikke har sendt en reminder ud mht årlig vaccination.

For mig at se kan det KUN handle om 1 ting - nemlig brudte aftaler. Altså er der lavet aftale med pågældende dyrlæge flere gange uden han er dukket op.

Sidste aftale med pågældende dyrlæge omhandlede den årlige vaccine, som han også brød. Altså kan ejer i realiteten risikere at skulle starte forfra i hestens vaccinationer = vaccine + 2 boostere..

Det er under al kritik, og jeg ville være godt sur..

0
0
Svar på denne tråd

Carsten Holm
Forfatter: 
Dato:  01-02-2013 19:45

Hvid benævnte dyrlæge brændte en kunde af og det dermed endte med at vaccinationsdatoen blev overskredet ville han aldrig lade kunden betale for det.

0
0
Svar på denne tråd

Bummelum
Forfatter: 
Dato:  02-02-2013 14:12

Hvis i nu læser hvad TS skriver:

Efter flere brudte aftaler med Dyrlæge Carsten Holm, sidst da han ikke overholdt årsvaccinationer...

Det er åbenbart ikke kun én gang han ikke har overholdt en aftale.

Jeg kender hverken TS eller dyrlægen - men vi mangler måske lige, at TS kommer på banen og skriver, hvad det er der helt præcist er gået galt - inden folk selv begynder at digte :-)

Det fremgår jo ingen steder, om TS mener det er dyrlægen der skal huske vaccinationsdatoen - eller om de reelt har lavet en aftale om en pågældende dag, som dyrlægen ikke har overholdt.

Hilsen Jannie

Øgårdens Sammie RDH

Wendy Klint ERDH

Sydvillegaards Fiona

Sydvillegaards Zander til salg - helbror udtaget til Herning 2013

GRAFIKER

www.nokke.dk

HESTENE
www.sydvillegaard.dk

0
0
Svar på denne tråd

Andre årsager??
Forfatter: 
Dato:  02-02-2013 14:46

Der kan måske også være andre årsager til at dyrlægen ikke kommer,

jeg ved det fra mig selv da jeg var smed i DK,der var kunder man ikke gad simpelthen fordi man ikke kunne samarbejde med dem.

Man kunne ikke slippe af med dem uden bare at blive væk,de ville ikke respekterer at man havde bedt dem finde en anden,de blev bare ved temmelig irreterende.

People can`t accept the truth,they rather hide from it and hope it NEVER interferes with the fantasy they are living.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider