Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

BOT nakkevarmer
Forfatter: 
Dato:  25-01-2013 16:23

Er der nogle herinde der har erfaring med BOT nakkevarmer???

Altså den til os ryttere ;)

Jeg overvejer at anskaffe mig den, da jeg ved at jeg kan risikere spændinger og ømhed i nakke/skuldre efter et gammelt styrt...

Mon denne BOT nakkevarmer vil kunne hjælpe mig???

Erfaringer søges, gode som dårlige :)

Alle heste er heste, men ikke alle ryttere er ryttere!

Er den glade låner af Fanfare <3 en bl. af araber, holstener, dv og fuldblod.

0
0
Svar på denne tråd

Nakkevarmer
Forfatter: 
Dato:  25-01-2013 17:58

Hejsa

Jeg har en skade i nakken og har BOTs nakkevarmer og syntes den er go at bruge, men en varmepude er bedre, havde en elektrisk, men har lige købt en nakkepude med hvedekerner, man bare putter i microen, den er bedre:o)

Jeg har også deres rullekravebluse den er jeg glad for og har lige bestilt et nakkestykke til trensen fra BOT og et par bagbensgamasher. Jeg har deres forbens gamasher og de dur bare, har prøvet alt muligt andet, fra Proffesional Choice (sad af H-til), Veredus, til specielle xtra åndbare fra england, men BOTs er bare de bedste, så nu har jeg bestilt til bagbenene også:o)

Kh. Søs

0
0
Svar på denne tråd

nakkevarmer
Forfatter: 
Dato:  25-01-2013 18:17

Men tænker at en varmepude (af den ene eller anden slags) jo ikke duer når man er ude at ride???

Så har kunne BOT nakkevarmeren måske være en god investering eller???

0
0
Svar på denne tråd

Nakkevarmer
Forfatter: 
Dato:  25-01-2013 19:52

Helt sikker, bruger både nakkevarmeren og- eller rullekraveblusen, når jeg rider.

Men varmepuden har størst effekt og er rigtig rar at side med om aftenen:o)

Kh. Søs

0
0
Svar på denne tråd

ja den vil
Forfatter: 
Dato:  26-01-2013 16:59

Ja, den vil - højst sandsynligt - hjælpe dig.

Der skulle efter sigende være nogen, det ikke virker på, men det er få.

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har den...
Forfatter: 
Dato:  26-01-2013 18:34

... og er umiddelbart glad for den.

Nu er jeg nok ikke en af dem, der mærker den store effekt af BOTs produkter, men jeg sidder dagligt ved et skrivebord og har derfor en lidt rigeligt spændt og anelse overudviklet nakkemuskulatur af at sidde og glo ind i en skærm dagen lang.

Så jeg bruger BOT nakkevarmer som et lille ekstrahalstørklæde og har det på hver dag i stalden. Mine spændingshovedpiner er blevet lidt færre og mildere og jeg tror at det hjælper, at musklerne bare bliver holdt konstant varme. Af samme årsag bruger jeg også rygvarmeren ved ridning om vinteren.

Venlig hilsen Camilla

Optimalsadel

Salg af bomløse kvalitetssadler og tilbehør

0
0
Svar på denne tråd

Erfaringer
Forfatter: 
Dato:  26-01-2013 18:49

Tusind tak for svar allesammen. Jeg tror jeg er kommet frem til at jeg vil anskaffe mig den... For den kan da i det mindste ikke skade :)

0
0
Svar på denne tråd

blabla
Forfatter: 
Dato:  26-01-2013 20:18

Jeg har ikke nakkevarmeren, men jeg har netop anskaffet mig den til håndled og ligenu sidder jeg og ønskede, jeg havde nakkevarmeren, fordi.... Den til håndleddet har virket helt vildt.

Jeg har seneskedehindebetændelse, som blusser op i perioder. Ganske ganske let i venstre arm (jeg skal virkelig opføre mig tosset, for at den giver udslag) og noget mere i højre, som ofte hæver op og gør ondt, hvis jeg ved et uheld får overbelastet det eller ikke er opmærksom på, når kroppen siger fra.

De første 3 uger i januar er gået med intens eksamensforberedelse = mange noter = jeg har konstant siddet og tastet på tastaturet = mine håndled + højre underarm var hævede, selv fingrene var stive de sidste dage og gjorde ondt (og huden på mine fingerspidser på højre hånd var slidt af i 1-2 yderste lag + jeg fik hård hud på pegefingeren).

Umiddelbart efter bestået eksamen var jeg i Hooks og fik bl.a. indkøbt en håndledsdims fra BoT, som jeg lagde på højre håndled. I løbet af to dage var hævelsen faldet og smerten reduceret i højre håndled, så venstre håndled lige pludselig var det, der gjorde mest ondt. For mig er det fuldstændig uden fortilfælde, at højre kommer sig hurtigere end venstre, så nu skifter jeg ml. højre og venste, så bot-dimsen sidder på det ene håndled i dagtimerne og på det andet i nattetimerne.

Jeg havde ofte også smerter i højre i forbindelse med staldarbejde selv når den ikke havde en træls periode, og gerne værre i kulde. Idag har jeg haft en hård dag i stalden, men med håndledsvarmeren på højre håndled = jeg ville bare have ønsket, jeg havde en til venstre også!

Jeg er imponeret! Har før haft sokkerne til mine fødder, men dem var der ikke så meget i vejen med udover at jeg gik 20-25 km om dagen, så der "prikkede" det bare lidt i fødderne og så mærkede jeg ikke mere til det = det var lidt svært at vurdere om BoT virkeligt gjorde en forskel - men det kan jeg mærke på mine håndled.

Nu ønsker jeg mig hanskerne og nakkevarmeren også :)

Det gjorde dog lidt ondt lige i starten den første dag (de første par dage), men det gik over, da jeg undlod at tage den af.

Mvh. Katja

Pikeur Epsom stævnejakke, st. 76, farve navy sælges. Se annonce på profil

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider