Jeg har ikke nakkevarmeren, men jeg har netop anskaffet mig den til håndled og ligenu sidder jeg og ønskede, jeg havde nakkevarmeren, fordi.... Den til håndleddet har virket helt vildt.
Jeg har seneskedehindebetændelse, som blusser op i perioder. Ganske ganske let i venstre arm (jeg skal virkelig opføre mig tosset, for at den giver udslag) og noget mere i højre, som ofte hæver op og gør ondt, hvis jeg ved et uheld får overbelastet det eller ikke er opmærksom på, når kroppen siger fra.
De første 3 uger i januar er gået med intens eksamensforberedelse = mange noter = jeg har konstant siddet og tastet på tastaturet = mine håndled + højre underarm var hævede, selv fingrene var stive de sidste dage og gjorde ondt (og huden på mine fingerspidser på højre hånd var slidt af i 1-2 yderste lag + jeg fik hård hud på pegefingeren).
Umiddelbart efter bestået eksamen var jeg i Hooks og fik bl.a. indkøbt en håndledsdims fra BoT, som jeg lagde på højre håndled. I løbet af to dage var hævelsen faldet og smerten reduceret i højre håndled, så venstre håndled lige pludselig var det, der gjorde mest ondt. For mig er det fuldstændig uden fortilfælde, at højre kommer sig hurtigere end venstre, så nu skifter jeg ml. højre og venste, så bot-dimsen sidder på det ene håndled i dagtimerne og på det andet i nattetimerne.
Jeg havde ofte også smerter i højre i forbindelse med staldarbejde selv når den ikke havde en træls periode, og gerne værre i kulde. Idag har jeg haft en hård dag i stalden, men med håndledsvarmeren på højre håndled = jeg ville bare have ønsket, jeg havde en til venstre også!
Jeg er imponeret! Har før haft sokkerne til mine fødder, men dem var der ikke så meget i vejen med udover at jeg gik 20-25 km om dagen, så der "prikkede" det bare lidt i fødderne og så mærkede jeg ikke mere til det = det var lidt svært at vurdere om BoT virkeligt gjorde en forskel - men det kan jeg mærke på mine håndled.
Nu ønsker jeg mig hanskerne og nakkevarmeren også 
Det gjorde dog lidt ondt lige i starten den første dag (de første par dage), men det gik over, da jeg undlod at tage den af.