Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Opstaldning i Køge?
Forfatter: 
Dato:  16-11-2005 09:13

Hej Alle

Er der mon nogen herinde der kan anbefale et godt sted i Køge - hvor jeg kan få 2 heste opstaldet? Privat eller rideskole er lige meget, hvis stedet ellers er godt.

Det SKAL være i Køge, eller så tæt på som muligt, og jeg skal bruge 2 store bokse - og der skal være ridehus?

Jeg vil også gerne vide lidt om priser og hvad man får med- til de priser

Jeg HAR googled - men synes kun jeg får rideklubber frem? Er der ikke en rideskole i Køge og er der ikke nogen ordentlige gode private steder?

På forhånd tak!

0
0
Svar på denne tråd

I selve Køge...
Forfatter: 
Dato:  16-11-2005 21:59

.. finder du ikke meget.

Men Langebækgård v. Ashøj er nok mit bedste bud på et OK sted tæt på Køge. Ingen særlig god offentlig transport men 15 min på cykel fra Køge c. Prislejet kender jeg ikke men Køge er bestemt ikke billig mere generelt - regn med omkring 2000 kr hvis det er et sted med ridehus og andre faciliteter. Langebækgård ligger klods op ad lækker skov.

Der findes rideklubber, men begges ridehuse er overbooket med rideskolehold og det vil jeg ikke anbefale nogen.

0
0
Svar på denne tråd

hmmm...
Forfatter: 
Dato:  17-11-2005 08:00

Det blir nok svært, både at finde et sted hvor der er plads og hvor der er ridehus.

Jeg kender desværre ingen steder, men skriv hvad du finder ud af!

Kom nu, se min hjemmeside...please!

Rider altid med hjelm
Bruger HMS og aldrig vold
0
0
Svar på denne tråd

Langebækgaard
Forfatter: 
Dato:  20-11-2005 11:46

er et dejligt sted kun for voksne privatryttere. De har egen hjemmeside, hvor du kan læse mere www.langebaekgaard.ridesiden.dk/

0
0
Svar på denne tråd

mht langebæk
Forfatter: 
Dato:  24-11-2005 20:30

Hej...

Mht Langebæk er gården solgt pr den 1/1 06, til Hoxer, Smidth og Enemark. Det er et dejligt sted, men du skal nok ikke regne med en plads pt.

Fulgesang er en mulighed. Skifter også ejer i januar, men de nye ejer lyder som om de vil tag fat om nogle af de ømme punkter og få et rigtig dejlig sted ud af det. Men det ligger noget fra centrum.

I Herfølge ligger der også noget. Kan ikke huske navnet.

Håber det hjælp dig lidt...

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider