Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Bøckmann Duo CS eller anden lille til 2
Forfatter: 
Dato:  07-01-2013 00:15

Kære HN'ere

Nu er jeg ved at beslutte mig for, hvad slags trailer jeg skal have; Nemlig en mindre to-hestes, med lav egenvægt og uden sadelrum. Så jeg har råd til at købe en helt ny :D

Nå, men jeg har kigget meget rundt på markedet og hælder mod en Bøckmann Duo CS, hvor jeg gerne vil have den med alu-bund. Andre trailere jeg overvejer er Mustang Basic, en brenderup (Min hest er vant til at blive transporteret i en horseliner, den er svarende til Classic ik?), eller en helt anden?

Så hvis I har erfaringer med nogle af ovenstående trailere eller andre "små" trailere til to, uden sadelrum, ville jeg meget gerne høre om dem :)

Og hvis I kender nogen med en Bøckmann Duo CS i nordsjælland som man kan leje, vil jeg meget gerne vide det os :)

Cheval Liberty er helt ude af kapløbet...

Sagde Johanna

Life's a bitch and then you die

0
0
Svar på denne tråd

Budget
Forfatter: 
Dato:  08-01-2013 13:45

HVor mange penge har du?

0
0
Svar på denne tråd

Ny trailer
Forfatter: 
Dato:  08-01-2013 14:32

Hej.

Jeg vil anbefale dig at tage kontkt til Bøckmann Center Berlin. Jeg er sikker på at de kan give dig et tilbud på en CS til en pris Bøckmann i DK ikke kan konkurere med, selvom du selv skal hente den.
Dog kan de levere den til døren med fragtmand. Ulempen er at du skal indregistrer den selv, men det er rigtig nemt fordi du også modtager en kopi af typegodkendelsen.
Så det er bare at køre til synshallen med den og få den synet.

Og ja Bøckmann laver bare nogle fantastiske trailere som holder rigtig godt.

Her er lidt kontaktinfo: (jeg har handlet med Christoph og han forstår rimeligt godt Engelsk.)

i.V. Christoph Lehmann Geschäftsführer ------ Böckmann Center Berlin Inh. S. Lehmann Kanalstr. 43 / 12357 Berlin www.boeckmann-berlin.com Ust.ID: DE185064371 Mo.-Fr.: 08.00 bis 18.00 Uhr Sa.: 09.00 bis 13.00 Uhr

Mailadresse: info@boeckmann-berlin.com

0
0
Svar på denne tråd

budgettet
Forfatter: 
Dato:  08-01-2013 16:00

Jeg har et budget på omkring 50.000 inkl. ALT

Og med hensyn til at hente i Tyskland, så kan jeg godt se at det er rigtigt smart, men problemet med dét er så er man ikke beskyttet af den danske købelov - og så synes jeg ma skal op og spare mere end 10.000 kroner, hvilket jeg ud fra hjemmesiden kan se, at det gør jeg ikke... Men mange tak for kontakt oplysningerne og du tog dig den tid at svare :)

Sagde Johanna

0
0
Svar på denne tråd

trailer
Forfatter: 
Dato:  08-01-2013 18:47

For de ca 50.000 kan du få en humbaur rapid..

Jeg har modellen over (atis) og den er jeg spuer glad for. De vejer 800 kg.

Hvis du ikke står og mangler den lige nu, så ville jeg vente til hvis du skal til hingstekåring til marts. Der tror jeg godt du kan få dem lidt ned i pris for at de slipper for at skulle tage den med hjem igen :-)

- Pernille

Opstaldning tilbydes nær Grindsted/Ansager/Agerbæk.

Ridehal og bane på stedet.

For nærmere info tjek min profil eller skriv/ring.

0
0
Svar på denne tråd

hingstekåring
Forfatter: 
Dato:  09-01-2013 00:01

mbpernille:

Nårh ja, jeg skal jo til hingstekåring i år :D Jeg plejer ikke at skulle, men i år ser det ud som om jeg skal Men da jeg var til JBK havde de kun modellen med sadelskab med - har de flere med til Herning? Til JBK havde neergård tre med...

Sagde Johanna

0
0
Svar på denne tråd

Böckmann trailer
Forfatter: 
Dato:  09-01-2013 13:41

Hej !

Om ikke mange dage bliver det officielt, at Böckmann åbner 4 salgssteder i Danmark.

En i Græsted på Sjælland

En på Fyn

2 i Jylland.

Jeg kender den ene, som også forhandler Brenderup Hestetrailere, - og med mulighed for at afhente den i Tyskland (Süderlügum).

Emmerske Biler ApS

Tlf. 74725224

Spørg efter Peter

NB. Han er også i Herning i år.

MVH

Helene

0
0
Svar på denne tråd

Mange tak
Forfatter: 
Dato:  10-01-2013 20:08

Mange tak, Helene!!! Så venter jeg lige til at jeg kan købe den 30 min fra hvor jeg bor, i stedet for at køre i 4-5 timer :P

Sagde Johanna

0
0
Svar på denne tråd

trailer
Forfatter: 
Dato:  10-01-2013 21:32

Ellers skal du kontakte en forhandler, og sige du gerne vil købe en trailer. Foreslå dem at de jo alligevel skal have domoer med til Herning, og at du så vil gerne vil hente den derfra og lette deres transport udgift - mod at du selvfølgelig får et afsleg i prisen..

Jeg ville være lidt fræk, du kan ikke få andet end et nej. Får du et nej er du ikke dårligere stillet end nu :-)

Ved at f.eks. dem der har udestalde med til Herning gerne har solgt dem inden, og ellers sælges de billige på messen mod at de ikke skal tage det med hjem!! Hvis de er solgt på forhånd, så er det også med godt afslag..

Jeg ville komme med nogle foreslag til dem, og så se hvad de siger. Evt ringe til et par forskellige og pres dem lidt "mod" hinanden :-)

- Måske er det bare mig der er så "fræk", men det kan godt betale sig at spørge ;-)

- Pernille

Opstaldning tilbydes nær Grindsted/Ansager/Agerbæk.

Ridehal og bane på stedet.

For nærmere info tjek min profil eller skriv/ring.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider