Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

tilridning nordjylland
Forfatter: 
Dato:  02-01-2013 23:46

Jeg har en DV vallak der bliver 3 til Maj. Jeg regner med at han skal tilrides engang efter sommerferien. Jeg bor i Aars Vesthimmerland, så en her i det nordlige jylland søges. Hesten er rolig og nervefast samt meget tillidsfuld. Det skal være en dygtig rytter/berider der er vant til at tilride heste.

Hilsen

Lonni

The past is a ghost, the future is a dream and all we ever have is now

Med hestene

Claire e. Churchill

Landianos-ø e. Tailormade Lancelot

www.EnggaardenMorum.dk

0
0
Svar på denne tråd

Riisgaarden
Forfatter: 
Dato:  03-01-2013 09:02

Jeg har hørt meget positivt om Laura Riis. Hun holder til i Ullits, så det er jo i nabolaget

www.riissmedegaarden.dk/home

0
0
Svar på denne tråd

tilridning
Forfatter: 
Dato:  03-01-2013 12:38

Har selv tænkt på Søren Hedegård, har hørt meget positiv om ham. Eller Carina Reslow Krüth, Jeg har set hende undervise en jeg kender som havde en 4 års et par gange, men har ikke set hende ride.

Hilsen

Lonni

Med hestene

Claire e. Churchill

www.EnggaardenMorum.dk

1
0
Svar på denne tråd

Tilridning
Forfatter: 
Dato:  03-01-2013 12:46

Jeg har lige fået en hjem fra Søren Hedegaard, og jeg er meget tilfreds med det arbejde, han har gjort med hesten.

Mvh.

Rebecca.

1
0
Svar på denne tråd

søren hedegaard
Forfatter: 
Dato:  03-01-2013 21:01

Jeg vil også varmt anbefale søren hedegaard til tilridning. Jeg har flere veninder der har deres heste tilredet, og de har allere været rigtig tilfredse. Derudover har jeg selv været ude hos ham et par gange i løbet af december, med en hest med lidt ride problemer. Søren viser så meget overskud og overblik i ridningen, roser rigtig meget, giver dem godt med tøjle og forlanger bestemt ikke mere end han vurderer hesten kan magte. Super behagelig mand

1
0
Svar på denne tråd

søren hedegaard
Forfatter: 
Dato:  05-01-2013 12:19

hej ts

jeg siger også Søren Hedegaard, han havde min pony i ridning for et par år siden og jeg var 110 % tilfreds. Han er bare et supert hestemenneske.

mvh Heidi

I have CDO, its like OCD.

Only the letters are in alphabetical order.

like they should be.....

1
0
Svar på denne tråd

Lervanggaarden
Forfatter: 
Dato:  16-01-2013 21:10

Jeg vil til enhver tid også anbefale Søren Hedegaard.

For et par år siden havde jeg en EKSTREM følsom hoppe, der havde været forsøgt tilredet af to forskellige andre beridere.

-Begge to meddelte mig efter ca. 2 måneders arbejde, at de ikke kunne komme på ryggen af den, og at de på ingenmåde anbefaledeig at bruge flere penge på den hest... Med andre ord, jeg skulle opgive den.

Derefter sendte jeg den til Søren, og tog derefter selv til udlandet i arbejds erinde, og kunne derfor ikke følge med i hoppens tilridning.

Efter 2 måneder ringer Søren og spørger om jeg ikke synes han skulle tage hoppen med til et stævne, for det var den fint klar til nu!!!

... Nok sådan havde jeg set ud, for jeg var jo ikke engang sikker på om han var kommet på nakken af den endnu.

Nå, det korte og lange er, at Søren tog den med til stævne, red fejlfri i begge klasser, og også til de efterfølgende stævner.

Efterfølgende stod han også for salget af hoppen, som idag stadig fungere super fint med sin nye ejer, og fortsat klare sig fint til stævner.

Mvh Sommerfugl.

1
0
Svar på denne tråd

tilridning
Forfatter: 
Dato:  16-01-2013 23:41

Valget er faldet på Søren Hedegård. Jeg har ringet og snakket med ham for at høre om han havde tid efter sommerferien. Det havde han, jeg sagde at det bare skulle være engang efter sommerferien da det er en vallak som jo ikke skal til kåring eller lignende. Så vi aftalte at han ringer til mig efter ferien for at give besked om hvilken måned han kan få det til at passe bedst.

Hilsen

Lonni

Med hestene

Claire e. Churchill

www.EnggaardenMorum.dk

1
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  17-01-2013 10:49

Bor i Århus, gør gerne det grundlæggende.. Hvis du sender hende herned, og betaler opstaldning så tilrider jeg gerne. Gratis.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider