Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Mobil abonnement, hvilke? evt. ny tlf.
Forfatter: 
Dato:  26-12-2012 11:15

Hej

Hvilke mobil abonnement har i og hvad betaler i? har i købt jeres mobil med abonnement som en del af aftalen? og hvad kommer i af med i måneden? Hvor er det generelt billigst at have mobil ved?

Merete Bertelsen

www.lucard.dk

0
0
Svar på denne tråd

Call Me - Tal Ordentligt.
Forfatter: 
Dato:  26-12-2012 23:02

Jeg har haft Call Me i flere år - de bruger Telias netværk - og er yderst tilfreds med dem - jeg bor 7300 Jelling (på landet ) og har ingen problemer med netværket.

Jeg snakker meget i tlf og har et 12 timers abbonetment inkl fri sms/mms og 10 GB data - det passer til mit forbrug - men har ikke fastnet tlf mere - pris: 199 kr og 5,50kr for at betale over PBS

Min mand har 3 timers tale inkl fri mms/sms og 2 GB data og det koster 99 kr +5,50kr for PBS

Jeg har lige købt en Sony Experia Go Håndværkermobil til 1968 kr og syntes det er en ok pris og er faktisk rigtig glad for den tlf - den er nem at betjene.

R.I.P. Arina 29/4 1996 - 10/12 2009

Hvor verdens behov og dine talenter mødes, der findes dit kald!

0
0
Svar på denne tråd

har også
Forfatter: 
Dato:  27-12-2012 09:46

Hej

Har også været ved at lure på call me, og jeg har nemlig telia nu og har god dækning, har aldrig problemer med dem, men jeg påtænker mig om det er billigst at skifte mobil og få ny abonnement samtidig og få nogle fordele ved det eller om det er simpelthen er bedst at købe mobilen ved en ren handel og derefter finde abonnement?

Arina i har købt tlf. i ren handel og derefter købt abonnement ved siden af, ikke i en samlet pakke?

Merete Bertelsen

www.lucard.dk

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  27-12-2012 23:12

Vi har haft POW abbonetmenter i fler eår og har så bare skiftet tlf ud - på afdrag som er 0 kr i udbetaling og man vælger selv hvor mange mdr man vil afdrage over - prisen for tlf er det samme uanset kort el. lang afdragsperiode - så hvis du allerede nu har Telia så prøv at forhør dem om det abbonement du ku tænke dig - og gør det samme med Call Me - og vælg så det billigste - dækningen er jo den samme.

Call Me har en super kundeservice og syntes de er til at komme igennem til - og jeg har altid fået god hjælp der inde både til mobil og bredbånd til pc - så go4it

0
0
Svar på denne tråd

Tjaeh...
Forfatter: 
Dato:  28-12-2012 08:43

Jeg har haft oister i snart 4 år (først mobilt bredbånd - siden hen mobil), og er rigtig glad for det. Har pt. 11 timers tale og 22 GB data, fri sms/mms for 149,- om måneden.

De sælger også mobiler.

/Line

Fuldblod, hesten med xx faktor!
0
0
Svar på denne tråd

Oister
Forfatter: 
Dato:  28-12-2012 22:39

Man skal hver gang man overvejer at få et nyt selskab gå på deres hjemmeside og tjekke deres dækningskort - for det der kan virke godt her hvor jeg bor 7300 - kan virke som vinden blæser et andet sted i landet og især hvis man bor på landet - vi har ikke helt de samme muligheder - Desværre

0
0
Svar på denne tråd

nu er jeg
Forfatter: 
Dato:  30-12-2012 10:58

Hej

Nu er jeg jo ikke den mega store bruger af min mobil, jeg sender mange sms, tager billeder men snakker ikke i den, max 5 min i mdr. så derfor skal jeg have et billigt abonnement, men hvis jeg skal have en ny tlf. sammen med koster det jo min. mellem 250-299 kr pr. mdr. kan jeg se.

Oister har desværre ikke Sony, så dem kan det ikke blive, ved ikke hvilke tlf. jeg vil have endnu, men at det skal være Sony ved jeg, og at kameraet skal være på 8 megapixel og derover, for den jeg har er med 5 mega, og hvis jeg skal skifte skal den jo helst være bedre end det.

Men har hørt rygter om der snart skulle komme nogle super gode tilbud her i det nye år, bla. fra TDC.

Merete Bertelsen

www.lucard.dk

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  30-12-2012 21:30

Har også abonnetmenter med lav taletid og der er mulighed for at sammensætte det man har brug for og tjekker du deres hjemmeside så er der rigtig mange mobiler at vælge imellem - så kig der og se om der er noget der falder i din smag.

0
0
Svar på denne tråd

Billigt mobilabonnement
Forfatter: 
Dato:  08-01-2013 16:42

Jeg har et Oister abonnement og det er jeg rigtig godt tilfreds med. Jeg betaler kun 99 om måneden og har ingen binding og 3 timers taletid med. Min kæreste har også Oister, så vi ringer gratis til hinandens mobil - Så på den måde er det meget nemmere at blive under de 3 timer.

Ellers er det masser af sider hvor man kan se de forskellige priser.

Jeg tror jeg brugte den her: billigt mobilabonnement

Bare husk på at det ikke er allesammen der ikke har binding.

0
0
Svar på denne tråd

abbonement
Forfatter: 
Dato:  08-01-2013 21:41

Jeg har haft CBB de sidste snart 9 år vist.

Jeg betaler 199 kr, har 11 timers tale, fri sms, mms og en hel masse data (kan ikke huske hvor meget).

Stort set altid super dækning, selv de fleste af de steder, hvor mange andre har dårlig dækning. Jeg klager ikke og vil ikke skifte ;)

*** http://victoryrats.weebly.com - derfor tamrotter! <3 <3 <3 ***

Inter album et nigrum, varietate

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider