Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

TILRIDNING PÅ FYN????
Forfatter: 
Dato:  30-11-2012 15:31

Hjæææælp!!!

Jeg skal købe en fin lille dv her til foråret (dressurbetonet), men inden da skal den sendes til tilridning på fyn.

Jeg har fået til opgave af sælger at finde et godt sted her på fyn... men det er en jungle at finde rundt i - især når man ikke oprindeligt kommer fra fyn.

Så jeg vil høre, om I kender et godt sted? Gerne så tæt på Odense som muligt (dog ikke et krav). Det skal være et sted, hvor tilridningen foregår på hestens præmisser og hvor den ikke bliver presset unødvendigt. Og derudover skal det være et sted, hvor der hersker generel ro, og hvor hestene ikke er stressede.

Det er mit indtryk, at prisen ikke er altafgørende.

Hvis I kender nogen, I absolut IKKE kan anbefale, må I også meget gerne skrive det.

På forhånd mange tak for hjælpen

0
0
Svar på denne tråd

Er der slet ikke nogen...
Forfatter: 
Dato:  02-12-2012 18:48

... der kan anbefale eller fraråde en berider?

0
0
Svar på denne tråd

AGT dressage
Forfatter: 
Dato:  04-12-2012 12:33

Jeg har et udmærket indtryk af Astrid Green Therkelsen som holder til på Davinde Rideklub.

Jeg har været ovre at prøve salgshest, der var under tilridning, jeg var på den 3. gang den havde rytter på.

MH Nana

0
0
Svar på denne tråd

Kan absolut anbefales...
Forfatter: 
Dato:  06-12-2012 00:51
Ja, Astrid Green Therkelsen er helt bestemt mit bedste bud! Se agtdressage.dk :-) Har lige haft min hest i tilridning hos hende i Davinde Rideklub, og det har været en super god oplevelse både for hesten og mig! Har nydt at komme og se ugentlig fremgang, og min hest har været glad og ustresset, samtidig med at den har lært en masse. 4 uger hos Astrid, og jeg kunne hente en velredet og rigtig veltilfreds hest hjem... To af mine veninder har haft heste i tilridning samme sted, og giver også top karakterer til Astrid... ;-)

Camilla Grenaa Clausen

- tvillingemor med et par raske drenge!

- ejer af dejlig sportspony og sød shetlænder.

No hour of life is wasted that is spent in the saddle ...

Winston Churchill

0
0
Svar på denne tråd

Astrid G. Therkelsen
Forfatter: 
Dato:  06-12-2012 10:05

Jeg har min hest stående hos Astrid og kan også varmt anbefale hende.

Oldenborgfan

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider