Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Erfaring med CWD sadler ?
Forfatter: 
Dato:  26-11-2012 18:37

Er der nogen som har erfaringer med CWD sadler? Jeg har hørt at de skulle være utrolig lækre at sidde i. Jeg har os hørt at de skulle være rigtige gode for hestens ryg, da de er lavet så de former sig godt efter hesten.

Men jeg vil gerne høre folks erfaringer :)

For så vil jeg prøve at skaffe en til, vi skal have sadelmager.

Mvh Camilla

"Alt at vinde ! intet at tabe.."

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  27-11-2012 22:15

Min datter har en cwd og hun er vild med den, hendes ben ligget meget bedre end alle andre sadler hun har haft og prøvet. Hun vil ihvertfald ikke have andre sadler længere. Det eneste minus er den ikke er sådan lige at regulere hvis hesten ændre sig. Der er ikke nogle danske sadlemager som vil ændre på den, jeg har ihvertfald ikke fundet en :-)

0
0
Svar på denne tråd

lyder godt
Forfatter: 
Dato:  06-12-2012 08:53

Det lyder godt have overvejet at invester i en da jeg har en stort springene hest og jeg egentlig føler at mit behov for at sidde bedre er blevet mere vigtigt :)

Jeg har fået det indtryk at det er en sadel der forholdsvis bare ligger på hesten.

Hvor har købt jeres?

mvh Camilla

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  06-12-2012 11:15

Vi har købt vores i Sverige , der hvor den virkelig har hjulpet min datte og gjort en stor forskel er måden hendes ben ligger, hun har tit et problem med hendes ben kommer i "stolesæde" hvilket virkelig irriter mit øje og ødelægger balancen,det er den eneste sadlen hvor hun sidder korrekt. Hun har et langt over lår og kort læg og er ik så høj så det har været svært at finde en sadlen som var god til hende.

Den ligger fint på vores men ville gerne kunne tage lidt ud for til da hans muskler vokser over ryggen. Det med sadler kan ligge på alle heste er nok mere dem som køber en sadlen med lidt bred bom med lammeskind ser det jo rigtigt ud. Der er meget stor forskel på vores 2 heste over ryggen så den kan kun ligge på den som den er købt til, men bor du i nærheden er du velkommen til at prøve den det er en medium bom vi har i, vi bor ved Sorø.

0
0
Svar på denne tråd

takker
Forfatter: 
Dato:  06-12-2012 12:04

så lyde mig og din datter ret ens. Jeg har nemlig ret korte lægge og lange lår og er ikke den største på den jord.

og tak for tilbudet :) Men min hest og jeg bor desværre på sydfyn. Det kunne have været rart at prøve før end man investere. Det er jo mange penge for en sadel :)

0
0
Svar på denne tråd

CWD-sadel
Forfatter: 
Dato:  06-12-2012 20:03

Jeg har selv en CWD sadel som jeg er rigtig glad for. Jeg er ponyrytter, men har købt hest et år før end normalt. Jeg skøjter ikke rundt i denne sadel, som jeg gjorde i min gamle. Det betyder at jeg kan bruge min energi på hesten end på min ballance og opstilling. Jeg synes det er en lækker sadel, og det er den første jeg har kunnet finde der ligger godt på min spidse spring hingst med store skuldere bevægelser.

Jeg håber du kan bruge mine erfaringer af sadlen, jeg købte desuden min sadel brugt på ridehesten og jeg betalte ca. 9-10.000

-Sanne Amstrup

0
0
Svar på denne tråd

takker
Forfatter: 
Dato:  06-12-2012 21:51

Hej Sanne det kan jeg da :) Det er godt at høre nogen gode erfaringer. Jeg kan se at der er nogen få stykkerr til salg. så jeg har gemt samtlig af annoncerne også må jeg finde ud af og prøve en.

mvh Camilla

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider